Quantcast
Χανιά: Περιορισμένη η παρουσία των τοπικών προϊόντων σε χώρους μαζικής εστίασης τον Αύγουστο 2015 - enikonomia.gr
share

Χανιά: Περιορισμένη η παρουσία των τοπικών προϊόντων σε χώρους μαζικής εστίασης τον Αύγουστο 2015

δημοσιεύτηκε:

Περιορισμένη ήταν η παρουσία των τοπικών προϊόντων σε ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ στα Χανιά για τους  ξένους από τις 26 έως 31 Αυγούστου 2015 λόγω capital controls στη χώρα, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας της εταιρείας δημοσκοπήσεων «Cretan Polls». 

Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης «Τουρισμός, Γη, Πολιτισμός» που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι:

ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ: Το 32% των επισκεπτών των Χανιών συνάντησε τα προϊόντα της έκθεσης σε εστιατόρια (το 24,8% εξ αυτών έμεινε ικανοποιημένο και το 7,2% δεν έμεινε ικανοποιημένο από την ίδια γευστική αξία). Το 32% δεν συνάντησε τα προϊόντα αυτά στα εστιατόρια, ενώ το 36% δεν απαντά.

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ: Το 16,2% των επισκεπτών συνάντησε τα ίδια προϊόντα σε ξενοδοχεία (10,4% έμεινε ικανοποιημένο, τo 5,8%  των επισκεπτών δεν έμεινε ικανοποιημένο). Το 31,8% επισκεπτών δεν συνάντησε τα  προϊόντα της ίδιας γευστικής αξίας στα ξενοδοχεία. Ενώ το 52% επισκεπτών  δεν απάντησε.

SUPER MARKET: Το 35,1% των επισκεπτών των Χανιών συνάντησε τα τοπικά προϊόντα  της έκθεσης  σε αλυσίδες λιανικού εμπορίου και έμεινε ικανοποιημένο, το 9,1% τουριστών  τα συνάντησε και δεν έμεινε ικανοποιημένο και το 25,3% δεν τα συνάντησε.

ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ: Το 20,9% των επισκεπτών συνάντησε τα τοπικά προϊόντα (15% έμεινε ικανοποιημένο, 5,9% δεν έμεινε ικανοποιημένο). Το 32,7% δεν συνάντησε τα εν λόγω προϊόντα στις καφετέριες.

Ακόμη το 71,4% των τουριστών  απάντησε ότι τα τοπικά προϊόντα αυξάνουν το ενδιαφέρον του τουρίστα, το 20,5% ότι αποτελούν κίνητρο για μια πρώτη και επόμενη επίσκεψη στον Πλατανιά και το 8,1% ότι συναποτελούν το brand name του Πλατανιά, σύμφωνα  με σχετική έρευνα.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.