To εμπορικό σήμα της Thomson σχεδιάζει να καταργήσει σταδιακά η διοίκηση τηςTui από τα τουριστικά πακέτα της κατά τη διάρκεια των επόμενων 18 μηνών στο πλαίσιο του σχεδίου rebranding της εταιρείας, αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα του Τravelweekly.
Ειδικότερα, το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει ότι:«Η διοίκηση του Europe travel group επιβεβαίωσε ότι το brand name της Tui θα αρχίζει να εμφανίζεται μαζί με το Sensimar και το Family Life brands στα φυλλάδια και στην ιστοσελίδα του καλοκαιρινού προγράμματος 2017 του Ομίλου. Για παράδειγμα το νέο κρουαζιερόπλοιο της Thomson Cruises θα μετονομαστεί σε Tui Discovery, στο πλαίσιο της μετάβασης του ονόματος της εταιρείας από Thomson σε Tui».
Μεταξύ άλλων διευθυντής προϊόντων της First Choice και τηςThomson, Μάρκ Χάλλ ανέφερε ότι: « Το καλοκαιρινό πρόγραμμα 2017 της εταιρείας θα παρέχει στους ταξιδιώτες ακόμη περισσότερες επιλογές για τις διακοπές τους σε σχέση με τα προγράμματα των προηγούμενων ετών.
Και συνέχισε λέγοντας: «Είμαι ευτυχής που συνεχίζουμε την επέκταση των προγραμμάτων Sensimar collection για τους ενήλικες αλλά και ότι δημιουργήσαμε την Thomson Family Life το οποίο θα προσφέρει τουριστικά πακέτα τα οποία θα περιλαμβάνουν διάφορα προγράμματα ψυχαγωγίας στις οικογένειες που επιθυμούν να ταξιδέψουν ».