«H Tui καταργεί σταδιακά τα φυλλάδια μέχρι το 2020» είναι ο τίτλος
του δημοσιεύματος του travelweekly.co.uk
Στο σχετικό
δημοσίευμα αναφέρεται ότι: «Η Thomson και η First Choice θα σταματήσουν να παρέχουν στους πελάτες παραδοσιακά
φυλλάδια διακοπών μέχρι το 2020.
Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νικ Longman
ανακοίνωσε ότι: « Η TUI θα αλλάξει την στρατηγική της κατά
το δεύτερο εξάμηνο του 2017 στο Ηνωμένο
Βασίλειο. Όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία του ομίλου (και τα 600) θα σταματήσουν σταδιακά να παρέχουν φυλλάδια στους πελάτες τους
τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Τα φυλλάδια αυτά θα αντικατασταθούν με εργαλεία της τεχνολογίας
όπως ψηφιακές οθόνες».
Ακόμη το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει ότι: «Η εταιρεία διερευνά τη δυνατότητα να καθιερώσει δωρεάν Wi-Fi και ακουστικά εικονικής πραγματικότητας στο διαδικτυακό ταξιδιωτικό
γραφείο της .Το concept των καταστημάτων της Thomson, που ονομάζεται «Holiday
Design Stores» διαθέτουν ήδη tate-of-the-art
της τεχνολογίας και διαδραστικούς
χάρτες και ο στόχος είναι να καταργηθούν
τα φυλλάδια της εταιρείας».
Μεταξύ άλλων ο κ.Longman τόνισε οτι: «Πρέπει να εστιάσουμε
τη προσοχή μας σε μέσα εργαλείων
που θα προσφέρουν μια διαδραστική
εμπειρία στους πελάτες. Δεν είναι ο στόχος μας να απαλλαγούμε από φυλλάδια για
να αποφύγουμε τα περαιτέρω έξοδα. Το
ποσό που διατίθεται για τα φυλλάδια της εταιρείας θέλουμε να το επενδύσουμε σε παροχές που θα εξασφαλίζουν μοναδικές νέες
εμπειρίες στον πελάτη. Η Tui εντάσσεται
στην λίστα με τους τουριστικούς πράκτορες που εκτυπώνουν 4,7 εκατ φυλλάδια διακοπών
ετησίως (με 58 διαφορετικούς τίτλους), το κόστος των οποίων αγγίζει εκατομμύρια
λίρες»..