Quantcast
Τρόποι προώθησης τουριστικής Ανάπτυξης της περιφέρειας Ανατολικής Αττικής - enikonomia.gr
share

Τρόποι προώθησης τουριστικής Ανάπτυξης της περιφέρειας Ανατολικής Αττικής

δημοσιεύτηκε:

Περαιτέρω ενημέρωση για την προώθηση τουριστικής Ανάπτυξης της περιφέρειας Αττικής έγινε στη σημερινή πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης και Συντονισμού Θεμάτων Τουρισμού και υποβοήθησης για τη διαχείριση κρίσεων στην Ανατολική Αττική.

Έργο της Επιτροπής είναι και ο έλεγχος θεμάτων παραβατικότητας αλλά και παρανομιών στην καθαριότητα και στην ευταξία της περιοχής.

Στον χαιρετισμό του ο αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής, Πέτρος Φιλίππου αναφέρθηκε “στην αναγκαιότητα τουριστικής ανάπτυξης της Περιφέρειας, η οποία, είτε αυτή μπορεί να προέλθει από την αξιοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, των δασών – ορεινών όγκων (Πάρνηθα, Πεντέλη, Υμηττός, Λαυρεωτική), είτε των παραλιών της, αλλά και των μνημείων, των αρχαιοτήτων και των σημείων ιδιαίτερου οικολογικού ενδιαφέροντος (Εθνικό Πάρκο Σχινιά, Υδροβιότοπος Βραυρώνας κ.α.), καθώς και από την αναβάθμιση του πρωτογενούς τομέα και την προβολή των προϊόντων της Αττικής γης».

Από την άλλη πλευρά ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Σχεδιασμού και Ανάπτυξης, Θοδωρής Αγγελόπουλος μίλησε «για το Πρόγραμμα Τουριστικής Ανάπτυξης της περιφέρειας Αττικής που πρόσφατα ανακοίνωσε η περιφερειάρχης Ρένα Δούρου σε ειδική εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης.  Ακόμη έγινε αναφορά στο ότι δίνεται ξεχωριστή βαρύτητα στο τρίπτυχο «Πολιτισμός – Ήλιος – Θάλασσα» πάνω στο οποίο οφείλουν να θεμελιωθούν όλες οι σύγχρονες εναλλακτικές μορφές τουρισμού».

«Προτεραιότητα της περιφέρειας είναι η δημιουργία Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος και Φιλοσοφίας, η αξιοποίηση των Βυζαντινών Μνημείων και Εκκλησιών, αλλά και η αξιοποίηση σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού των νέων πολιτιστικών προϊόντων, των λεγόμενων «Αττικών Ραφών. Πρόκειται για προγράμματα και διαδρομές που αφορούν ολόκληρη την περιφέρεια και διαμορφώνονται με τέτοιο τρόπο ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες χρόνου και ενδιαφέροντος του τουρίστα, γιατί «Αττική δεν είναι μόνο η Αθήνα και ο Πειραιάς», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας επί του θέματος εξέφρασε και ο καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Πάρις Τσάρτας τόνισε: «Η Αττική είναι ένα brand name, χωρίς να είναι προορισμός, ενώ η Αθήνα αποτελεί προορισμό μικρής διάρκειας”. Παράλληλα, παρουσίασε σημαντικά στοιχεία για την τουριστική ανάπτυξη της χώρας και ανέλυσε τον τρόπο που αυτά επιδρούν στην αύξηση του ΑΕΠ και της απασχόλησης.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.