Trivago: Ποιοι ξένοι τουρίστες “ψηφίζουν” Ελλάδα για Ιούλιο – Αύγουστο

Ιταλός είναι ένας στους δύο ξένους τουρίστες που έρχονται για διακοπές στη χώρα μας, κάνοντας online κρατήσεις σε ξενοδοχεία μέσω της Trivago.Πρόκειται για το μεγαλύτερο site αναζήτησης ξενοδοχείων, το οποίο συγκρίνει τιμές σε περισσότερα από 200 διαφορετικά sites κρατήσεων για περισσότερα από 700.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο.

Όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία για τις online κρατήσεις το 2014 και το 2015, φέτος έχουν παρατηρηθεί μικρές αλλαγές σε ό,τι αφορά στην επιθυμία που δείχνουν οι ξένοι τουρίστες να πραγματοποιήσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα όπως φαίνεται και στον παρακάτω πίνακα, τόσο πέρυσι, όσο και φέτος, σχεδόν οι μισοί από τους ξένους τουρίστες που θα απολαύσουν τον ελληνικό ήλιο είναι από τη γειτονική Ιταλία, ακολουθούμενοι από τους Άγγλους, πιστούς θαυμαστές της χώρας μας. Μικρή αύξηση φαίνεται στην προτίμηση των Αμερικανών, ενώ μεγαλύτερη είναι η αύξηση ενδιαφέροντος από τους Σέρβους. Αξιοσημείωτη είναι και η θετική διαφορά ενδιαφέροντος που προέρχεται από το Ισραήλ και την Τουρκία, όπως και από τη Γερμανία.

 

Σταθερό το ενδιαφέρον των Γερμανών για την Ελλάδα

 

Σταθερό φαίνεται να διατηρείται το ενδιαφέρον των Γερμανών για την Ελλάδα. Το 6% όσων Γερμανών μπήκαν στη Trivago και πέρσι και φέτος επέλεξε ξενοδοχείο στη χώρα μας, ενώ φαίνεται να αυξήθηκε σε σχέση με πέρυσι για την Κροατία, την Πορτογαλία και την Τουρκία.

 

Αυξημένοι οι Άγγλοι

 

Αυξημένη κατά 1% παρουσιάζεται, σε σχέση με πέρυσι, η επιθυμία των Άγγλων να πραγματοποιήσουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στους ελληνικούς καλοκαιρινούς προορισμούς, αφού όλο και περισσότεροι φαίνεται να επιδιώκουν να επισκεφθούν τη χώρα μας φέτος. Αξιοσημείωτη είναι φέος η μαζική προσέλευση των Άγγλων στην Ισπανία, που φαίνεται σημαντικό μέρος των Βρετανών που χάνει η Ιταλία.

 

Πρώτη η Ελλάδα στις επιλογές των Σέρβων

 

Πρώτη παραμένει η Ελλάδα στις επιλογές των Σέρβων, τόσο πέρυσι όσο και φέτος, με το συντριπτικό ποσοστό του 70 και 71% αντίστοιχα. Ακολουθεί η Κροατία, για την οποία επίσης αυξήθηκε το ενδιαφέρον, ενώ τρίτη είναι η Τουρκία.

Η παραπάνω ανάλυση βασίζεται σε έρευνα που διεξήγαγε η trivago για αναζητήσεις που έγιναν μεταξύ πρώτης Απριλίου και 19 Ιουλίου 2015, για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν μεταξύ πρώτης Ιουλίου και 31 Αυγούστου 2015.

 

Exit mobile version