Trivago: Καμπάνια για την ανάδειξη των ελληνικών νησιών

Από τις 20 Ιουνίου έως
24 Ιουλίου πραγματοποιεί η trivago.gr την
καμπάνια για τα ελληνικά νησιά #StayAndSea, προκειμένου να αναδειχθούν περαιτέρω οι κορυφαίοι προορισμοί της χώρας, σύμφωνα
με την έρευνα «European Islands trivago
Reputation Ranking 2016».


Στο
πλαίσιο αυτό, η trivago συνεργάστηκε με τους τοπικούς φορείς κάθε προορισμού,
συνέταξε άρθρα-αφιερώματα για το κάθε νησί.
Ακόμη η trivago ενώνει τις δυνάμεις της με κάποια από τα καλύτερα
ξενοδοχεία ανά προορισμό, προκειμένου να
δώσει τη δυνατότητα σε κάποιους τυχερούς να επισκεφθούν τα νησιά και να βιώσουν
από κοντά την υψηλή ποιότητα διαμονής, η οποία έκανε κάθε προορισμό να ξεχωρίσει.


Μάλιστα κάθε μια από
τις πέντε βδομάδες θα είναι αφιερωμένη σε συγκεκριμένο προορισμό αναδεικνύοντας
τις τοπικές ομορφιές, αλλά και δωρίζοντας τη διαμονή σε ένα από τα καλύτερα
ξενοδοχεία του νησιού. Πιο αναλυτικά: Η
πρώτη εβδομάδα είναι αφιερωμένη στην Αστυπάλαια, η οποία ήταν και ο κορυφαίος
προορισμός από τους ελληνικούς. Τις
επόμενες τέσσερις εβδομάδες θα ακολουθήσει ανάλογο υλικό από νησιά που
αναδείχθηκαν μεταξύ των καλύτερων.







Exit mobile version