Σε λειτουργία τέθηκε η νέα πλατφόρμα TRIP2ATHENS που
αποτελεί το νέο επίσημο ηλεκτρονικό τουριστικό οδηγό της Αθήνας και της
Αττικής. Πρόκειται για την πολυδιάστατη ψηφιακή πλατφόρμα που δημιούργησε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο
Ελλάδας και ο Δήμος Αθηναίων, φιλοδοξώντας να γίνει το κεντρικό σημείο προβολής
και προώθησης όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων της Αττικής.
To TRIP2ATHENS παρουσιάστηκε σήμερα σε ειδική εκδήλωση στο
Ξ.Ε.Ε, παρουσία του γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομίας Ανάπτυξης και
Τουρισμού. κ. Γεράσιμου Ζαχαράτου και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρείας
Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών κ. Αλέξη Γαληνού.
Χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση ή κόστος για τους
συμμετέχοντες, το TRIP2ATHENS, προβάλλει δυναμικά το σύνολο των τουριστικών
δραστηριοτήτων (διαμονή, εστίαση, ψυχαγωγία, αγορές κ.α.) σε 7 γλώσσες
(ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά, κινέζικα),
προσφέροντας εμπλουτισμένη εμπειρία και αυξημένες δημιουργικές δυνατότητες στον
εγχώριο και διεθνή επισκέπτη, από το στάδιο της προετοιμασίας μέχρι και την
ολοκλήρωσή του ταξιδιού του. Παράλληλα αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις
τουριστικές επιχειρήσεις, που προάγει την εξωστρέφεια και την προώθηση του
τουριστικού προϊόντος στη διεθνή αγορά του e-tourism. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα
από το σύστημα των συνεργειών που υποστηρίζει η πλατφόρμα μεταξύ των
ξενοδοχειακών και λοιπών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών και προϊόντων
τουριστικού ενδιαφέροντος (2.000 επιχειρήσεις, 470 ξενοδοχεία και περίπου 1.000
αξιοθέατα, εκατοντάδες δραστηριότητες και άλλα σημεία ενδιαφέροντος).
Για τον επαγγελματία του τουρισμού, το TRIP2ATHENS αποτελεί
τον ολοκληρωμένο μηχανισμό εξατομικευμένης επιχειρηματικής προβολής (προφίλ
επιχείρησης, φωτογραφίες, ωράριο λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας,
διαδραστικός χάρτης κ.α.) αλλά και εργαλείο προώθησης και αύξησης των πωλήσεων,
παρέχοντας ευκαιρίες εμπορικών συνεργειών με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Επισημαίνεται ότι μια από τις καινοτομίες του TRIP2ATHENS
εδράζεται στη δυνατότητα, για όποιον επιθυμεί, ανάπτυξης συνεργειών μεταξύ των
αθηναϊκών επιχειρήσεων μέσω εκπτωτικών κουπονιών, που λειτουργεί ως εξής:
– κατά τη
διαδικασία της κράτησης στο TRIP2ATHENS, ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει
Εκπτωτικά Κουπόνια που έχουν καταχωρηθεί νωρίτερα από τις συνεργαζόμενες
επιχειρήσεις (εστιατόρια, bar, καφετέριες, εμπορικά).
– έτσι,
μέσω του TRIP2ATHENS οι τουριστικοί επαγγελματίες δημιουργούν εμπορικά δίκτυα,
ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να επισκεφτούν και να καταναλώσουν στις
συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Επίσης o επισκέπτης από το ιδιαίτερα φιλικό και
έξυπνο περιβάλλον του trip2athens.com μπορεί άμεσα:
– να
αναζητήσει πληροφορίες μετάβασης προς/από την Αθήνα
– να
αναζητήσει και να κλείσει ξενοδοχείο στην Αθήνα και την Αττική
– να
αναζητήσει πληροφορίες μετακίνησης εντός του προορισμού (ΜΜΜ)
– να
αναζητήσει, εντοπίσει και πληροφορηθεί για τα αξιοθέατα, τις δραστηριότητες, το
φαγητό, τη διασκέδαση, τις αγορές κ.α. Ο επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει σημεία
ενδιαφέροντος (πχ αρχαιολογικά αξιοθέατα, μουσεία, μνημεία, πάρκα, παραλίες
κλπ) οργανώνοντας την περιήγησή του. Για κάθε σημείο, έχει τη δυνατότητα να δει
πλήρη περιγραφή για το αξιοθέατο, πλούσιο φωτογραφικό υλικό και διαδραστικό
χάρτη.
– Ο
επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες και να ενημερωθεί για τα δεκάδες
γεγονότα πολιτιστικού ενδιαφέροντος που λαμβάνουν χώρα στην Αθήνα. Καθώς η
υπηρεσία είναι real time και ανανεώνεται συνεχώς, αποτελεί ένα μεγάλο
πλεονέκτημα του trip2athens σε σχέση με τους παραδοσιακούς οδηγούς πόλης.
– να
διαμορφώσει την ατομική του περιήγηση με βάση τα καταχωρημένα σημεία
ενδιαφέροντος όπως αξιοθέατα, επιχειρήσεις, δραστηριότητες κ.α. Ο επισκέπτης
μπορεί μέσα από την εφαρμογή να δει επιλεγμένες διαδρομές (πχ «βόλτα στο
κέντρο, «Αθηναϊκή Ριβιέρα», «περιήγηση Ανατολικής Αττικής»), να οργανώσει το
ταξίδι του και να δημιουργήσει το δικό του ημερολόγιο ταξιδιού το οποίο έχει τη
δυνατότητα να συγχρονίσει με τη mobile εφαρμογή.
– Ειδικότερα
η πλατφόρμα TRIP2ATHENS παρέχει εφαρμογή για κινητά (Ios, Android,Windows),
ώστε οι επισκέπτες να έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται offline σε 7
γλώσσες. Ακόμη, η εφαρμογή μπορεί να βοηθήσει τον χρήστη να συγχρονίσει το δικό
του ηλεκτρονικό σημειωματάριο ταξιδιού, αλλά και να εξαργυρώσει εκπτωτικά
κουπόνια μέσω QR Code σε συμμετέχουσες επιχειρήσεις.
– να
εξάγει το ατομικό πρόγραμμα περιήγησης για offline χρήση σε κινητές συσκευές
(tablet/smart phone) ή να το μοιραστεί με άλλους επισκέπτες.
Αναφερόμενος στους άξονες που στηρίχτηκε η ιδέα TRIP2ATHENS
ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. κ. Γιώργος Τσακίρης σημείωσε :
«Κατά πρώτον η εν λόγω ιδέα είχε ως στόχο την προβολή της
Αθήνας με βάση τι κάνουν άλλες ανταγωνιστικές στο city break πόλεις επιλέγοντας τα best
practices και βεβαίως στη προβολή των
τουριστικών επιχειρήσεων, όλων των κατηγοριών, ολοκληρωμένα. Όλες οι
επιχειρήσεις με τουριστικό ενδιαφέρον μπορούν να συμμετέχουν στην πλατφόρμα
προβάλλοντας και διαθέτοντας τις υπηρεσίες τους, συνεργατικά και
συνδυαστικά με άλλες επιχειρήσεις στους επισκέπτες της πόλης. Παράλληλα όμως υιοθετήσαμε και εντάξαμε στην πλατφόρμα
εργαλεία που χρησιμοποιούν όλες οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως
για την προβολή και υποστήριξη των μελών τους». Ο κ. Τσακίρης συμπλήρωσε ότι :
«Το Ξ.Ε.Ε. διαχρονικά κινείται στη στρατηγική της διασύνδεσης του ξενοδοχειακού
τομέα με άλλες επαγγελματικές ομάδες και τομείς. Εδώ θέλω να σας θυμίσω και την
πρωτοβουλία μας για το «Ελληνικό Πρωινό», που την ίδια στιγμή είναι η
σημαντικότερη πρωτοβουλία της χώρας μας στην γαστρονομία και παράλληλα
διασυνδέει τον τουρισμό με τον πρωτογενή τομέα. Θέλω να προσκαλέσω όλες τις
επιχειρήσεις της Αθήνας να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα και το παράθυρο
ευκαιρίας που ανοίγει η πλατφόρμα TRIP2ATHENS. Ο βασικότερος παράγων που θα
κρίνει την επιτυχία της στο επίπεδο του Β2C είναι η αποδοχή και υιοθέτησή της
από τους επαγγελματίες της Αθήνας, δηλαδή από τη συνεργασία μας στο Β2Β».
C �� ��