Ο κορυφαίος θεσμός του δήμου Αθηναίων, «TRAVEL TRADE ATHENS 2016» θα διεξαχθεί στις 2 και στις 3 Οκτωβρίου για την προβολή της πρωτεύουσας στην παγκόσμια τουριστική αγορά, σύμφωνα με τον δήμαρχο της πόλης, Γιώργο Καμίνη.
Πρόκειται για την 4η διοργάνωση του ετήσιου τουριστικού επαγγελματικού θεσμού TRAVEL TRADE ATHENS και θα φιλοξενήσει περισσότερους από 85 εκπροσώπους Tour Operators, τουριστικών επιχειρήσεων, διοργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων αλλά και διακεκριμένους δημοσιογράφους κυρίως του συνεδριακού Τουρισμού από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
Τον θεσμό αυτό διοργανώνουν η Εταιρία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), μέσω του Athens Convention and Visitors Bureau (ACVB) και σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (European Tour Operators Association-ETOA).
Ο στόχος της εκδήλωσης είναι η ανάπτυξη συνεργασιών των Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επαγγελματιών του Ελληνικού τουρισμού με επαγγελματίες του κλάδου της διεθνής τουριστικής αγοράς.
Σχετικά, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης δήλωσε: «Η προβολή της Αθήνας αποτελεί μία από τις κεντρικές προτεραιότητές μας. Το Travel Trade Athens έχει εξελιχθεί σε σημαντικό θεσμό του τουρισμού της Αθήνας και σε κόμβο ανάπτυξης επιχειρηματικών σχέσεων και συνεργασιών. Ειδικά φέτος, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον Συνεδριακό Τουρισμό,έχουμε σκοπό να φιλοξενήσουμε μεγάλο αριθμό διοργανωτών συνεδρίων καθώς και δημοσιογράφων που ασχολούνται με τον Συνεδριακό Τουρισμό».
Στη συνέχεια ο κ.Καμίνης αναφέρθηκε σε προηγούμενα workshop του θεσμού λέγοντας: «Κατά τη διάρκεια των τριών προηγούμενων workshop (2013 – 2015) πραγματοποιήθηκαν συνολικά περισσότερες από 6.000 συναντήσεις μεταξύ των hosted buyers και επιχειρήσεων της Μητροπολιτικής Αθήνας και της Ελλάδας γενικότερα, ενώ φιλοξενήθηκαν συνολικά περίπου 200 αγοραστές (Buyers) από 29 χώρες.
Μεταξύ άλλων, η δομή του προγράμματος φιλοξενίας θα περιλαμβάνει:
Τριήμερη φιλοξενία των ξένων επαγγελματιών και παράλληλη διενέργεια περιηγήσεων και επισκέψεων εργασίας, με σκοπό την παρουσίαση του χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της μητροπολιτικής Αθήνας, ως τουριστικού προορισμού.
Διοργάνωση διαδικασίας προκαθορισμένων συναντήσεων υπό μορφή rotation με εγγυημένο ελάχιστο αριθμό ραντεβού, μεταξύ των συμμετεχόντων.
Διοργάνωση ειδικής πληροφοριακής επιμορφωτικής ενότητας.
Ευκαιρίες δικτύωσης κατά τη διάρκεια παράλληλων εκδηλώσεων.