Τον ενθουσιασμό τους για το τουριστικό προϊόν της Κω
εξέφρασαν Γάλλοι bloggers και Γερμανοί δημοσιογράφοι στο πλαίσιο των δημοσιογραφικών ταξιδιών τους (Press Trips) στο νησί.
Τα ταξίδια
αυτά διοργάνωσαν τα Γραφεία ΕΟΤ
Γερμανίας και Γαλλίας, αντίστοιχα, σε συνεργασία με τον Δήμο Κω.
Το πλούσιο
τουριστικό προϊόν της Κω είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν περαιτέρω Γερμανοί δημοσιογράφοι και Γάλλοι bloggers,
που επισκέφθηκαν το νησί τον Ιούλιο. Πιο αναλυτικά:
Δύο Γερμανοί δημοσιογράφοι, οι οποίοι κατά την παραμονή τους
επισκέφθηκαν από τις 18 έως τις 21 Ιουλίου γραφικά σημεία της Κω, περιηγήθηκαν
σε πολιτιστικά μνημεία και περιοχές εξαιρετικού φυσικού κάλλους, συναντήθηκαν
με τοπικούς παραγωγούς, ενώ είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν και τις ιδιαίτερες
γαστρονομικές γεύσεις που προσφέρει η τοπική κουζίνα. Πριν από την αναχώρησή τους, οι Γερμανοί
δημοσιογράφοι εξέφρασαν τις ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις που αποκόμισαν από το
νησί και υπογράμμισαν την εγκάρδια φιλοξενία που είχαν από τους κατοίκους του.
Ακόμη από τις 25 μέχρι τις 28 Ιουλίου, την Κω επισκέφθηκαν
και πέντε Γάλλοι bloggers, οι οποίοι ξεναγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο του
Ασκληπιείου, σε ελαιοτριβεία και μελισσοκομεία της περιοχής, ενώ είχαν επίσης
την ευκαιρία να γευτούν πολλές τοπικές συνταγές. Όλοι τους δήλωσαν
ενθουσιασμένοι με το νησί, τόσο για την ποικιλία των δραστηριοτήτων που
προσφέρει όσο και για τη φυσική ομορφιά του.
Και οι δύο
δράσεις είχαν ως στόχο την εδραίωση θετικού κλίματος στις διεθνείς αγορές για
την Κω και εντάσσονται στην ευρύτερη στρατηγική επικοινωνία του ΕΟΤ, σε
εφαρμογή του πολιτικού σχεδιασμού της Αν. Υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, που αποσκοπεί στην προώθηση
στο εξωτερικό των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου, των οποίων οι τουριστικές
κρατήσεις έχουν υποστεί πίεση λόγω της προσφυγικής κρίσης.