«Το Facebook
είναι πολύ σημαντικός τρόπος για την οικοδόμηση της
αξιοπιστίας ενός ανεξάρτητου ταξιδιωτικού πράκτορα”, δήλωσε πρόσφατα ο εκπρόσωπος του ανεξάρτητου παγκόσμιου ταξιδιωτικού πράκτορα, «Escape Worldwide», Ντάρεν Βουρνούμ,
σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του Travel Weekly .
Ο κ. Βουρνούμ
ανέφερε ότι: «Το συμπέρασμα αυτό
προκύπτει από τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις
των πελατών του».
«Το διαδίκτυο είναι η βιτρίνα της εταιρείας του. Πρέπει να είμαστε
αξιόπιστη εταιρεία, προκειμένου να μας εμπιστεύονται οι πελάτες. Διότι υπάρχουν
πολλοί αναξιόπιστοι άνθρωποι εκεί έξω», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Βουρνούμ.