Το ελληνικό κρασί έκανε το επόμενο βήμα στην ιαπωνική αγορά

Η προώθηση του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία θα συνεχιστεί το
2017, όπως προέκυψε από την συμμετοχή της
Ελλάδας στην έκθεση «VINEXPO TOKYO 2016»


Αυτό θα επιτευχθεί με δημοσιότητα στον ιαπωνικό τύπο, επισκέψεις αγοραστών και δημοσιογράφων
στην Ελλάδα καθώς και με εκδηλώσεις προβολής στο Τόκιο και την Οσάκα.


Ειδικότερα, το ελληνικό κρασί έκανε το επόμενο βήμα προς την
ιαπωνική αγορά και συγκεκριμένα στην έκθεση “VINEXPO TOKYO 2016”, η οποία
διεξήχθη πρόσφατα στο Τόκιο.


Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Ελλάδα έδωσε δυναμικό παρόν
με εθνικό περίπτερο που οργάνωσε η Enterprise Greece και αποτέλεσε μια από τις
σημαντικότερες οινοπαραγωγικές χώρες που συμμετείχαν στην έκθεση.


Το ελληνικό περίπτερο ανέδειξε 79 εξαιρετικά κρασιά από 41
οινοποιεία της χώρας, τα οποία εντυπωσίασαν περισσότερους από 600 επισκέπτες της έκθεσης.


Η Ιαπωνία είναι μια από τις αγορές – στόχους του
προγράμματος προώθησης οίνων ποιότητας που υλοποιεί η Enterprise Greece. Ακόμη οι
ελληνικές εξαγωγές οίνου στην Ιαπωνία αυξήθηκαν 36,2% καθώς ανήλθαν σε 379,5 χιλ ευρώ το 2015 σε σχέση με το 2014.


Αύξηση 34% σημείωσαν οι ελληνικές εξαγωγές οίνου στην
Ιαπωνία το πρώτο πεντάμηνο 2016 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2015, σύμφωνα
με τα ιαπωνικά στατιστικά στοιχεία.







Exit mobile version