Νέο ολοκληρωμένο παγκόσμιο ταξιδιωτικό λειτουργικό μοντέλο για την περαιτέρω βελτιωμένη ποιότητα παροχής υπηρεσιών του προς του πελάτες του άρχισε να χρησιμοποιεί το ταξιδιωτικό πρακτορείο «Thomas Cook» προκειμένου να ενισχυθεί η ανάπτυξη και η κερδοφορία της εταιρείας, σύμφωνα με δημοσίευμα του Travelweekly.
Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πέτερ Φανκχάουζερ δήλωσε ότι: «Έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών επιλέγουν να πάνε διακοπές στην Ελλάδα και στην Αίγυπτο. Μάλιστα σημειώθηκε αύξηση 39% στις χειμερινές προκρατήσεις των τουριστικών πακέτων του φέτος σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα 2014 στους δύο προορισμούς».
Παράλληλα ο κ. Φάνκχάουζερ επισήμανε ότι: «Περισσότερο από το 1/3 των τουριστικών πακέτων του Ομίλου για την χειμερινή περιόδου 2015/16 πωλήθηκαν, ενώ περισσότερο ενθαρρυντικές είναι και οι προκρατήσεις των πελατών που θα ταξιδέψουν το επόμενο έτος»…