Quantcast
Θεοχάρης στον Realfm 97,8 για Τουρισμό: Υπάρχει μετακίνηση ζήτησης από την Ασία προς την περιοχή μας λόγω κορονοϊού - enikonomia.gr
share

Θεοχάρης στον Realfm 97,8 για Τουρισμό: Υπάρχει μετακίνηση ζήτησης από την Ασία προς την περιοχή μας λόγω κορονοϊού

δημοσιεύτηκε:

“Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, πρώτος γιατί λαμβάνονται κατάλληλα μέτρα από το υπουργείο Υγείας στις πύλες εισόδου ώστε να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα, είναι προφανές ότι δεν μπορεί κανείς να θωρακίσει στο 100% τη χώρα του αλλά δεν έχουμε δει προβλήματα έως τώρα. Το δεύτερο που πρέπει κάποιος να πει είναι ότι δεν είναι μόνο αρνητικά τα αποτελέσματα γιατί έχουμε κάποια πλεονεκτήματα. Κανένας δεν θέλει να υπάρχουν τέτοιου είδους προβλήματα, όμως η χώρα μας είναι στην Ευρώπη, δεν είναι στο επίκεντρο του προβλήματος που είναι η Ασία, και αυτό θα οδηγήσει κάποιες ροές από την Ασία προς άλλους προορισμούς και μπορούμε να κερδίσουμε, ήδη για παράδειγμα ένα κρουαζιερόπλοιο ανακοινώθηκε ότι από τον Απρίλιο ξεκινάει στη χώρα μας, ενώ κανονικά θα ξεκινούσε στο Ντουμπάι, ακριβώς για αυτόν τον λόγο ότι υπάρχει μετακίνηση ζήτησης προς την περιοχή μας” δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού,Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας στον Realfm 97,8.

Μιλώντας στον Νίκο Χατζηνικολάου και στον Αντώνη Δελλατόλα είπε ότι “ήδη υπάρχουν Ευρωπαίοι που θα πήγαιναν Ασία αλλά θα επιλέξουν ευρωπαϊκούς προορισμούς ή άλλου και επίσης από τις ΗΠΑ θα έχουμε αυξημένες ροές σε σχέση με το τι θα είχαμε. Το δεύτερο θετικό σημείο είναι ότι αυτός είναι ένας ιός εποχικός που η έξαρση του είναι στη χειμωνιάτικη περίοδο που δεν είναι η βασική τουριστική περίοδος για την χώρα μας”.

“Ο Τουρισμός μας έκλεισε με θετικά νούμερα το 2019, ξεπεράσαμε τα 31 εκατ. αφίξεις και πρέπει να προσθέσουμε σε αυτό άλλα 5,5 εκατ. από την κρουαζιέρα και επίσης τα έσοδά μας ξεπέρασαν τα 18 δισ. Τα τελικά νούμερα θα τα δούμε το επόμενο διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι είχαμε μονοψήφια αύξηση στις αφίξεις και διψήφια στα έσοδα, που είναι ακριβώς ο στρατηγικός στόχος που θα θέλαμε να πετύχουμε και τις επόμενες χρονιές. Το ξεκίνημα αυτής της χρονιάς ήταν πολύ θετικό με την έννοια ότι και λόγω της έναρξης της καμπάνιας από τις 15 Ιανουαρίου, πράγμα που δεν είχε συμβεί ποτέ αλλά και λόγω της καλής φήμης που έχει δημιουργήσει η χώρα μας ιδιαίτερα λόγω των επενδύσεων που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα και έχουν αναβαθμίσει την ποιότητα των καταλυμάτων, φαίνεται ότι υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από τις μεγαλύτερες από τις αγορές μας και στην Γαλλία, και στην Μ. Βρετανία και στις ΗΠΑ και στη Ρωσία βλέπουμε αύξηση των προκρατήσεων. Βλέπουμε πώς θα εξελιχθεί αλλά φαίνονται καλοί οι οιωνοί και για το 2020” τόνισε.


Ακούστε το ηχητικό:

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.