Quantcast
Τα ελληνικά ξενοδοχεία κέρδισαν τον ανταγωνισμό - enikonomia.gr
share

Τα ελληνικά ξενοδοχεία κέρδισαν τον ανταγωνισμό

δημοσιεύτηκε:

Τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης από τους ανταγωνιστικούς προορισμούς κατέγραψαν  τα ελληνικά ξενοδοχεία, τον Φεβρουάριο 2015, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της ReviewPro, τα οποία δημοσίευσε το Sete Intelligence

Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε σε 6.422 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 45.582 πελάτες των ανταγωνιστικών προορισμών.

Ειδικότερα, στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης (88,4%) βρίσκεται η Ήπειρος  και ακολουθούν οι Κυκλάδες οι οποίες κατέχουν μόλις το 87,4%.

Στο σύνολο της χώρας ο δείκτης ικανοποίησης είναι υψηλότερος σε σύγκριση με αυτόν των ανταγωνιστικών προορισμών. 

Επιπλέον αύξηση παρουσίασαν οι δείκτες «Σχέσης Ποιότητας Τιμής και Φαγητού- Ποτού», ενώ μικρή μείωση σημειώθηκε στους δείκτες «Τοποθεσία και Εξυπηρέτηση».

Αξιοσημείωτο είναι δε ότι  η Σαντορίνη και η Μύκονος υπερτερούν σημαντικά έναντι των ανταγωνιστικών προορισμών τους, ενώ το ίδιο ισχύει σε μικρότερο βαθμό και για τους παραθεριστικούς προορισμούς σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.

Επιπλέον η Αθήνα υπερτερεί έναντι της Ρώμης, αλλά η συγκριτική της θέση έχει χειροτερέψει σε σχέση με προηγούμενους μήνες.

Μάλιστα η Θεσσαλονίκη είναι η μόνη περιοχή με δείκτη ποιότητας κάτω από το 80% και υστερεί έναντι των ανταγωνιστικών της πόλεων.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.