Quantcast
Σχέδιο για την ανάδειξη της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού - enikonomia.gr
share

Σχέδιο για την ανάδειξη της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού

δημοσιεύτηκε:

Της Εύας Οικονομάκη

 

Την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου με στόχο την επανατοποθέτηση της Αθήνας στο διεθνή τουριστικό χάρτη ανακοίνωσε από το βήμα του συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων ο Αλέξης Γαληνός, διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ).

Η δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδίου με στόχο την προώθηση ενός ενιαίου rebranding του προορισμού καθώς και η εκπόνηση ενός σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της πόλης τη διετία 2016-2017, το οποίο θα τεθεί σε διαβούλευση αποτελούν τις προτεραιότητες της ΕΑΤΑ. «Εμπλουτίσαμε με στοχευμένες δράσεις σε όλα τα επίπεδα την προβολή της Αθήνας με στόχο την αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος των επισκεπτών», σημείωσε ο Αλ. Γαληνός.

Για την επιστροφή της πρωτεύουσας και την εδραίωσή της στις διεθνείς τουριστικές αγορές έκανε λόγο και ο Ανδρέας Γεννηματάς, Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων και αντιπρόεδρος στην ΕΑΤΑ. «Δημιουργούμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης με ορίζοντα 10ετίας που στοχεύει στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της επιχειρηματικότητας του προορισμού, την προσέλκυση νέων επενδύσεων, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της αισθητικής στην πρωτεύουσα, καθώς και στην καλύτερη διαχείριση της κοινωνικής κρίσης μέσω αρωγής των κοινωνικών ομάδων», υπογράμμισε ο Αν. Γεννηματάς για να συμπληρώσει: «Επιδίωξή μας είναι κάθε επισκέπτης να αποτελεί έναν καλό πρεσβευτή της πόλης στο εξωτερικό».

Από την πλευρά του ο Ιωσήφ Πάρσαλης, γενικός διευθυντής της Marketing Greece ανακοίνωσε πως η νέα καμπάνια για την προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού βρίσκεται στα σκαριά και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει μία σειρά διαφημιστικών ταινιών, ένα ψηφιακό κανάλι περιεχομένου, ένα site όπου θα φιλοξενούνται βιωματικές ιστορίες των τουριστών, ενώ θα χρησιμοποιηθεί και η αναβαθμισμένη πλέον πλατφόρμα «This is Athens» της ΕΑΤΑ. Ο ίδιος ανέφερε πως από τις ενέργειες επικοινωνίας που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό της πόλης παράχθηκε δημοσιότητα η αξία της οποίας υπολογίζεται σε 12 εκατ. ευρώ από το 2012 έως σήμερα.

Μάλιστα, στις 31 Οκτωβρίου ανακοινώθηκε πως θα υπάρξει μία σειρά από εκδηλώσεις στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Πόλεων των Ηνωμένων Εθνών, με την Αθήνα να συμμετέχει με τη δημιουργική καμπάνια «This is the Athens world». Στόχος είναι η ανάδειξη της πόλης ως city break προορισμός.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.