Στόχος η διεθνοποίηση της ΔΕΘ-Helexpo

Της Εύας Οικονομάκη

 

Η διεθνοποίηση της ΔΕΘ-Helexpo και η αναγωγή της στο Νο1 περιφερειακό εκθεσιακό κέντρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης είναι οι στόχοι του εθνικού εκθεσιακού φορέα, όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκης Ποζρικίδης.

Αυτή την περίοδο η διοίκηση της ΔΕΘ-Helexpo βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για τη μεταφορά του θεματικού πάρκου του Εργοστασίου Σοκολάτας σε ξένες αγορές. Ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει μέχρι στιγμής φορείς από το Ισραήλ, την Ιταλία, τη Βουλγαρία, την Τουρκία και τη Ρωσία. Αναφερόμενος στη λειτουργία του Εργοστασίου Σοκολάτας στην Αθήνα, το οποίο θα παραμείνει ανοιχτό έως τις 20 Φεβρουαρίου, ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Αναστάσιος Τζήκας εκτίμησε ότι οι επισκέπτες αναμένεται να ξεπεράσουν τις 500.000, με τις οργανωμένες επισκέψεις να καλύπτουν το 50%. Πρόκειται για μία επένδυση το κόστος της οποίας έφτασε το 1 εκατ. ευρώ μαζί με τα λειτουργικά της έξοδα.

Οπως επεσήμανε η διοίκηση της εταιρείας, η ΔΕΘ-Helexpo βρίσκεται σε συζητήσεις με την Enterprise Greece και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) με στόχο τη σύναψη συμφωνίας που θα αφορά τον ενεργό ρόλο του φορέα στην οργάνωση των συμμετοχών των δύο οργανισμών στις εκθέσεις του εξωτερικού.

 

Πάνω από 123.000 επισκέπτες στην Agrotica

 

Αναφερόμενος στην Agrotica, ο Αν. Τζήκας τόνισε πως την έκθεση επισκέφθηκαν περισσότεροι από 123.000 επισκέπτες, η πλειονότητα των οποίων προήλθε από τα Βαλκάνια. Μάλιστα, επεσήμανε πως σημειώθηκε άνοδος κατά 20% των ξένων επισκεπτών και αύξηση που ξεπέρασε το 50% των ξένων εμπορικών αγοραστών.

Για το 2016, η ΔΕΘ-Helexpo -ο τζίρος της οποίας παρουσίασε άνοδο κατά 15% το 2015 συγκριτικά με το 2014-, θα φιλοξενήσει 4 νέα concept εκθέσεων, ενώ στις προθέσεις της είναι η προώθηση νέων προϊόντων και καινούργιων θεματικών εκθέσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Exit mobile version