Στο 100% έχει ήδη φτάσει η πληρότητα σε πολλά ξενοδοχεία για τον Αύγουστο

Σε παύση πωλήσεων νωρίτερα παρά ποτέ έχει προχωρήσει για την αιχμή της φετινής σεζόν μεγάλος αριθμός ξενοδοχείων, που βρίσκονται σε δημοφιλείς για τους ξένους τουρίστες, προορισμούς της Ελλάδας.

Οι προσφορές που έκαναν οι Ελληνες ξενοδόχοι στις ξένες αγορές τους προηγούμενους μήνες, σε συνδυασμό με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τουρκικός τουρισμός, έχουν οδηγήσει σε έντονα ανοδικούς ρυθμούς τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία της χώρας.

Από την πλευρά τους, οι ξένοι τουριστικοί οργανισμοί, αναζητώντας ασφαλείς προορισμούς στη Μεσόγειο και με δεδομένες τις υψηλές πληρότητες που είχαν από πέρυσι τα ξενοδοχεία σε Ισπανία, Κύπρο, Πορτογαλία κ.α., ενίσχυσαν από νωρίς τις κρατήσεις για τη φετινή σεζόν και προς την Ελλάδα. Ετσι, αρκετά ξενοδοχεία έχοντας φθάσει από νωρίς για τον Αύγουστο –και όχι μόνο– στο 100% τις κρατήσεις, αναγκάστηκαν να διακόψουν τις πωλήσεις τους.

Eνδεικτικό είναι το γεγονός ότι ο τουριστικός οργανισμός της TUI προβλέπει, βάσει πληροφοριών του ΕΟΤ, να μεταφέρει φέτος στην Ελλάδα 2,61 εκατ. επιβάτες έναντι 2,4 εκατ. επιβατών το 2016, αυξάνοντας τις πτήσεις σε περισσότερα αεροδρόμια της Ελλάδας. Φαινόμενα παύσης πωλήσεων καταγράφονται και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς όπως η Ισπανία και η Κύπρος, οι οποίοι σε αντίθεση με την Ελλάδα είχαν εξαιρετικά αποτελέσματα στον τουρισμό τους και το πρώτο δίμηνο του έτους.

Πάντως, οι τουριστικοί επαγγελματίες της χώρας γνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες που θα δημιουργηθούν από την έλευση υψηλού αριθμού τουριστών, προχώρησαν ήδη από τον Απρίλιο σε προσλήψεις μεγαλύτερου αριθμού υπαλλήλων.

Για του λόγου του ασφαλές, το πληροφοριακό σύστημα «Εργάνη» έδειξε ότι οι προσλήψεις στα καταλύματα της χώρας για τον Απρίλιο υπερτερούσαν των απολύσεων κατά 45.763 θέσεις εργασίας, στις υπηρεσίες εστίασης κατά 19.761 θέσεις και στα ταξιδιωτικά πρακτορεία κατά 2.369 θέσεις.

Στο μεταξύ, την ίδια στιγμή που παρουσιάζονται φαινόμενα υπερκρατήσεων στα ελληνικά ξενοδοχεία, το υπουργείο Τουρισμού έλαβε την απόφαση 20 ημέρες πριν από την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν να υλοποιήσει για φέτος κοινό πρόγραμμα διαφήμισης με τους τουριστικούς οργανισμούς της TUI και του Τhomas Cook.

Στο πλαίσιο αυτό υπεγράφη σχετική απόφαση στις αρχές της εβδομάδας, σύμφωνα με την οποία ο ΕΟΤ θα διαθέσει ποσό ύψους 2,8 εκατ. ευρώ προς τους δύο οργανισμούς ως συμμετοχή σε ποσοστό 50% για την υλοποίηση προγράμματος «συν-διαφήμισης και συμπαραγωγής». Σύμφωνα με το τουριστικό επιτελείο, η υλοποίηση των προγραμμάτων θα συμβάλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην ανάδειξη νέων και λιγότερο δημοφιλών ελληνικών προορισμών, στην προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού και γενικότερα στην ενίσχυση του μεριδίου της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού σε σημαντικές αγορές, αξιοποιώντας τη διεθνή συγκυρία.

Αναλυτικά, στην Τui θα διατεθεί το ποσό του 1,7 εκατ. ευρώ και στον Thomas Cook το ποσό του 1,1 εκατ. ευρώ περιλαμβανομένων των τυχόν φορολογικών επιβαρύνσεων.

To πρόγραμμα με την Tui συνολικού ύψους 2,7 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει ενέργειες προβολής σε Γερμανία, Βρετανία, Βέλγιο, Ολλανδία, σκανδιναβικές χώρες, Πολωνία, Αυστρία, Ρωσία, Ουκρανία, Ελβετία και Γαλλία. Aντίστοιχα, το πρόγραμμα με τον Thomas Cook συνολικού ύψους 1,75 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει δράσεις προβολής σε Βρετανία, Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, Ρωσία, Γαλλία, Βέλγιο, Νορβηγία, Δανία, Φινλανδία, Σουηδία, Πολωνία, Ουγγαρία και Τσεχία.

Πηγή: Καθημερινή


Exit mobile version