Τις καμπάνιες των μεγαλύτερων παγκοσμίων ταξιδιωτικών πλατφορμών, πραγματοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).
Αναλυτικότερα, η Ελλάδα κατέκτησε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό της Expedia Media Solutions 2014 EMEA, με τον τίτλο «Καμπάνια Προορισμού της Χρονιάς».
Ο στόχος της καμπάνιας, ήταν η προσέλκυση κοινού από τρείς χώρες: Η.Π.Α, Αγγλία και Αυστραλία. Έπαθλο του διαγωνισμού ήταν τρία ονειρεμένα ταξίδια στην Ελλάδα.
Μάλιστα ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, για να αυξήσει το συνολικό αριθμό των τουριστών της Ελλάδας, συνεργάστηκε με την Expedia Media Solutions, και ανέπτυξε την εν λόγω εκστρατεία προβολής, επικεντρώνοντας σε τέσσερις πυλώνες: Κουλτούρα, Γαστρονομία, Περιπέτεια, Ελεύθερος χρόνος, αλλά και σε τέσσερις προορισμούς: Αθήνα, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη και Κρήτη.
Μεταξύ άλλων ο Ε.Ο.Τ. διαχειρίστηκε με μεγάλη επιτυχία τις σελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Google,Tumblr,Flickr, Foursquare, blog), αλλά και την επίσημη ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.visitgreece.gr), η οποία και προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό.