Ο «Αριστοτέλης» και ο «Μέγας Αλέξανδρος» αναμένονται να γίνουν σημεία αναφοράςτουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας στο εξωτερικό, στο πλαίσιο του προγράμματος της Περιφέρειας για το 2016, το οποίο εγκρίθηκε σήμερα από το Περιφερειακό Συμβούλιο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Γιάννη Γιώργου.
Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Γιάννης Γιώργος ανέφερε ότι “εντός της ερχόμενης χρονιάς θα δοθεί σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες η δυνατότητα να συγκεντρώσουν σχετικό υλικό και να το παρουσιάσουν σε ειδικές εκδηλώσεις, ενώ το υλικό που θα προκύψει, θα αποτελέσει παρακαταθήκη που θα χρησιμοποιηθεί για την τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας στο εξωτερικό».
«Στη συνέχεια θα διοργανωθεί μια εκδήλωση στο εξωτερικό, η οποία ενδέχεται να συνοδεύεται και από μία θεατρική ή μουσική παράσταση. Όλα αυτά θα αποφασιστούν το επόμενο χρονικό διάστημα, οπότε αναμένεται να προσδιοριστεί και ο ακριβής τόπος και χρόνος της εκδήλωσης», συμπλήρωσε.
«Σε κάθε περίπτωση η στόχευση της Περιφέρειας είναι διττή και αφορά αφενός στη διατήρηση της παρουσίας της στις διεθνείς τουριστικές αγορές αλλά και στη διείσδυσή της σε νέες αγορές, όπως εκείνες του Ισραήλ και της Πολωνίας. Κυρίαρχη θέση στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας κατέχει, εξάλλου, η συμμετοχή της σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού και συγκεκριμένα στο Τελ Αβίβ, το Μιλάνο, τη Σόφια, τη Στοκχόλμη, το Βελιγράδι, το Βουκουρέστι, το Βερολίνο, τη Μόσχα, τη Σεούλ, το Παρίσι, το Ρίμινι, το Λονδίνο, τη Θεσσαλονίκη, τη Βαρσοβία και την Αθήνα. Οι εκθέσεις καλύπτουν όλη τη διάρκεια του έτους ενώ διοργανώνεται και η συμμετοχή σε δύο ειδικές θεματικές εκθέσεις που θα γίνουν στο Λέιτσεστερ και τη Βαρκελώνη. Η επιλογή των παραπάνω συμμετοχών έγινε βάσει του ενδιαφέροντος της τουριστικής αγοράς κάθε χώρας και της οδικής και αεροπορικής προσβασιμότητας», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι: «Από τις υπόλοιπες δράσεις του προγράμματος ξεχωρίζουν οι εκδηλώσεις καλωσορίσματος επισκεπτών στο αεροδρόμιο, η δημιουργία εφαρμογής για κινητά και tablets για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, η σύνδεση του τουριστικού προϊόντος με τα τοπικά αγροτικά προϊόντα αλλά και δράσεις ανάπτυξης τουριστικής συνείδησης σε σχολεία και ΚΑΠΗ. Τέλος εντός του 2016 θα πραγματοποιηθούν ενέργειες που περιλαμβάνουν τη φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού, τη δημιουργία τουριστικών εντύπων και ηλεκτρονικού αρχείου, τη δημιουργία και τοποθέτηση προωθητικού υλικού, την ανάρτηση διαφημιστικών καταχωρήσεων στην πόλη,σε στάσεις λεωφορείων, στον τοπικό τύπο, την κάλυψη των αναγκών της Περιφέρειας σε φωτογραφικό υλικό και την υλοποίηση συνεργιών με όμορες και μη Περιφέρειες της Ελλάδας με στόχο την ενιαία τουριστική παρουσία».