Ρόδος: Περισσότερες από 30.000 προβολές η ψηφιακή προωθητική καμπάνια του νησιού

Περισσότερες από 30.000
προβολές κατέγραψε η σελίδα της ψηφιακής
προωθητικής καμπάνιας της Ρόδου, Discovergeece.com,
τις πρώτες εβδομάδες προώθησης, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.


Η Ρόδος
«πρωταγωνιστεί» στην κεντρική σελίδα του portal Discovergreece.com ως «Καμπάνια
του μήνα», από τις 7 Ιουνίου και για ένα ολόκληρο μήνα. Πάντως μέσα από αυτήν
τη καμπάνια προβάλλεται το νησί με σκοπό να ενισχυθούν περαιτέρω οι προκρατήσεις για την Ρόδο από τις σημαντικότερες τουριστικές αγορές όπως: Αγγλία, Γαλλία, Ολλανδία και Νορβηγία. Ακόμη η καμπάνια της Ρόδου ενισχύεται με την
υλοποίηση αποκλειστικού διαγωνισμού, που στοχεύει στην ενεργή συμμετοχή του κοινού
και της προβολής του νησιού με εύκολο και δημιουργικό τρόπο.


Μάλιστα σε πλήρη
εξέλιξη βρίσκεται η ψηφιακή προωθητική καμπάνια της Ρόδου και ο αντίστοιχος
διαγωνισμός στο Discovergeece.com, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη δυναμική και
αποτελεσματικότητα. H απήχησή της στα social media έχει ξεπεράσει τις 200.000
και οι έως τώρα συμμετοχές στο διαγωνισμό φωτογραφίας φτάνουν τις 1.250.


Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Περιφέρειας
Νοτίου Αιγαίου και της Marketing Greece και κατανοώντας πλήρως την ανάγκη για υποστήριξη
των τοπικών επιχειρήσεων, η προώθηση των αποκλειστικών προσφορών των
επαγγελματιών της Ρόδου, θα συνεχιστεί και τον Ιούλιο μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα
του Discovergreece.com. Οι τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις θα έχουν τη
δυνατότητα για όλο τον μήνα Ιούλιο να συνεχίσουν να καταχωρούν τις προσφορές
τους στο www.discovergreece.com, οι οποίες θα ενταχθούν στο τακτικό πλάνο
προώθησης του Discovergreece.com, που περιλαμβάνει προώθηση:


1. Στην ενότητα «Προσφορές και Προτάσεις Διακοπών» του
Discovergreece.com (http://www.discovergreece.com/el/offers)


2. Στο αποκλειστικό Newsletter “Special Offers & Deals” του Discovergreece.com


3. Στα social media του Discovergreece.com


Exit mobile version