Η Ρόδος είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός προορισμός όπου θα διεξαχθεί σεμινάριο για το ψηφιακό τουριστικό μάρκετινγκ με τη συμμετοχή διαφόρων χωρών.
Ειδικότερα η σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι: «Πρόκειται για το σεμινάριο “DATA MEDITERRANEAN” το οποίο παρουσιάζει τις πιο σύγχρονες πρακτικές του ψηφιακού τουριστικού μάρκετινγκ.
Το σεμινάριο αυτό θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως 5 Μαΐου 2016 στη Ρόδο το οποίο το διοργανώνει η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τo Trip Advisor και το E- Tourism Frontiers».
«Μάλιστα στόχος του σεμιναρίου είναι η ανάλυση των δεδομένων για τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, τη διαχείριση κρίσεων κλπ, περιλαμβάνει δε, αναλύσεις και πρακτική εξάσκηση για τις τεχνικές του digital & content marketing. Το σεμινάριο αυτό θα πραγματοποιηθεί στις 5 Μαΐου 2016 στο ξενοδοχείο της Ρόδου, Amathus Luxury Beach Hotel. Ενώ διήμερο κλειστό αντίστοιχο σεμινάριο με ανάλογο θέμα θα διεξαχθεί στις 3 και 4 Μαΐου 2016 και με συμμετέχοντες από διάφορες χώρες», προστίθεται στη σχετική ανακοίνωση.
Μεταξύ άλλων η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου αναφερόμενη στα σεμινάρια(ανοιχτό και κλειστό) είπε ότι: «Στόχος είναι να δοθεί στα τοπικά στελέχη του Τουρισμού η δυνατότητα απόκτησης εξειδικευμένης γνώσης σε πρακτικές του ψηφιακού τουριστικού μάρκετινγκ, όπως αυτές διαμορφώνονται και εφαρμόζονται από τους κορυφαίους του είδους».
Ακόμη στο σεμινάριο θα αναλυθούν τα μηνύματα που καταγράφηκαν από τις αγορές στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ITB), ενώ θα παρουσιαστούν και νικητές των “Travellers Choice Awards” του Trip Advisor. Ενώ απευθύνεται κυρίως σε στελέχη φορέων και επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου, ξενοδοχείων, καθώς και σε όλους όσοους εμπλέκονται με τον κλάδο αυτό με ειδίκευση στο ψηφιακό τουριστικό μάρκετινγκ.
Αξιοσημείωτο είναι δε ότι η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν, ενώ τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας καθώς ο αριθμός θέσεων είναι περιορισμένος.