236.737 τουρίστες αξιολόγησαν τα ελληνικά ξενοδοχεία το 2014 και 924.548 αξιολόγησαν τους ανταγωνιστικούς προορισμούς, σύμφωνα με την έρευνα του αρμόδιου οργάνου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Sete Intelligence.
Αναλυτικότερα, τα ξενοδοχεία των πέντε αστέρων της Ελλάδας συγκεντρώνουν τις υψηλότερες βαθμολογίες (άνω του 86%) και ακολουθούν τα ξενοδοχεία τριών αστέρων με ποσοστό ικανοποίησης λίγο υψηλότερο του 83%, όπως αναφέρει η ίδια πηγή.
Επιπλέον, τα ελληνικά ξενοδοχεία συγκεντρώνουν υψηλότερους βαθμούς ικανοποίησης σε σχέση με τους ανταγωνιστικούς προορισμούς. Ειδικά τα ξενοδοχεία τα οποία βρίσκονται σε Ήπειρο και Κυκλάδες συγκεντρώνουν τις καλύτερες αξιολογήσεις από τους πελάτες τους πανελλαδικά, με ένα ποσοστό ικανοποίησης που ξεπερνά και στις δύο περιπτώσεις το 88%, όταν στο σύνολο της χώρας το αντίστοιχο ποσοστό κυμαίνεται κοντά στο 84%.
Τέλος αξιοσημείωτο είναι δε ότι ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης (GRI) πελατών ξενοδοχείων υπολογίζεται από την εταιρεία ReviewPro, η οποία ειδικεύεται στην μέτρηση online φήμης των ξενοδοχείων και προκύπτει με βάση τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (online travel agents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Ο δείκτης αυτός ουσιαστικά αποτυπώνει το ανταγωνιστικό επίπεδο του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος καθώς και του αντίστοιχου των ανταγωνιστριών χωρών, όπως το αντιλαμβάνονται οι επισκέπτες των διαφόρων περιοχών.