Η προβολή του
τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας σε 74 χώρες μέσω του παγκόσμιου ταξιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού «Travel Channel
International» βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
σε συνεργασία με το παγκόσμιο
ταξιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό «Travel
Channel International».
Η ενέργεια αυτή
εντάσσεται στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό της Αν. Υπουργού Τουρισμού, Έλενας
Κουντουρά, που περιλαμβάνει συνδυασμό διαφημιστικών μέσων για την δυναμική και
πλέον αποτελεσματική προώθηση και προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Την
σχετική απόφαση υπέγραψε πρόσφατα ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης
Τρυφωνόπουλος και περιλαμβάνει 5
θεματικά επεισόδια διάρκειας 60” που
γυρίστηκαν από το Travel Channel International και προβάλλουν τις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που
προσφέρει η Ελλάδα σε διαφορετικούς προορισμούς.
Η καμπάνια αυτή σχεδιάστηκε
με βάση την στοχευμένη προώθηση των θεματικών τουριστικών προϊόντων και την
επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου της χώρας. Τα θεματικά επεισόδια μέσω του Travel Channel
«ταξιδεύουν» σε 74 χώρες και σε δεκάδες
εκατομμύρια σπίτια σε όλο τον κόσμο και φέρουν την ονομασία:
1. Sea and Sun (Ήλιος και Θάλασσα)
2. Luxury (Πολυτέλεια)
3. City Break (Τουρισμός Πόλεως)
4. Gastronomy
(Γαστρονομία)
5. Greek Islands Lifestyle ( Ο Τρόπος Ζωής στα Ελληνικά
Νησιά)