“Όλυμπος, Μέγας Αλέξανδρος και Αριστοτέλης είναι τα μεγαλύτερα brand names που έχει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε επίπεδο ιστορίας και πολιτισμού. Αυτός είναι και ο λόγος που μετά το καλοκαίρι, από τις αρχές Σεπτεμβρίου, θα γίνουν σε όλες τις περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας εκδηλώσεις με αυτήν ακριβώς τη θεματολογία, με σκοπό την προβολή της περιοχής και του τρόπου με τον οποίο οι προσωπικότητες αυτές συνδέονται με κάθε τόπο” επισημαίνει στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού, Αλέξανδρος Θάνος, με αφορμή την έγκριση σχετικών εκδηλώσεων από την οικονομική επιτροπή της περιφέρειας της οργάνωσης.
Ο κ. Θάνος διευκρινίζει ότι το υλικό που θα συγκεντρωθεί από τις διοργανώσεις αυτές θα μεταφερθεί στο εξωτερικό όπου θα προβληθεί σε ειδικές θεματικές προβολές στις τουριστικές εκθέσεις και ειδικές θεματικές δράσεις στις οποίες θα συμμετέχει η Περιφέρεια.
Παράλληλα, η Περιφέρεια θα επιχειρήσει ένα τουριστικό άνοιγμα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς θα λάβει μέρος στην έκθεση που θα γίνει στο Ντουμπάι στα τέλη Απριλίου. “Είναι η πρώτη φορά που ανοίγουμε αυτή την αγορά. Είναι σαφές ότι από την συγκεκριμένη πλευρά δεν υπάρχει ενδιαφέρον για αυτό που ξέρουμε παραδοσιακά, τον ήλιο και τη θάλασσα. Έτσι θα προβάλλουμε την Κεντρική Μακεδονία ως προορισμό εναλλακτικού τουρισμού. Θέλουμε να έχουμε στην περιοχή μας μια αγορά με πάρα πολλά χρήματα. Θέλουμε να μπούμε στο χάρτη αυτών των επιλογών” υπογραμμίζει.
Στην έκθεση η Περιφέρεια θα συμμετέχει με το περίπτερο του ΕΟΤ ενώ στα θετικά της συμμετοχής καταγράφεται και η αεροπορική σύνδεση με τα Εμιράτα, μέσω Αθήνας. Κατά τα άλλα, γίνεται προσπάθεια να υπάρξει παρουσία και στην τουριστική αγορά της Κίνας ενώ στο ίδιο μήκος κύματος θα διοργανωθούν και επισκέψεις ξένων δημοσιογράφων στην χώρα μας. “Είναι σημαντικό να γράψουν για μας οι ξένοι διαμορφωτές γνώμης, αφού πρώτα βιώσουν την εμπειρία του τουριστικού μας προϊόντος” τονίζει ο κ. Θάνος και διευκρινίζει ότι όλα αυτά θα λάβουν χώρα από το Φθινόπωρο, σε ένα χρονικό σημείο όπου παραδοσιακά τερματίζεται η καλοκαιρινή σεζόν, όμως αποτελεί παράλληλα και ορόσημο αλλά και στοίχημα της αντιπεριφέρειας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. “Σε αυτό, άλλωστε, βοηθά και ο ήπιος καιρός του φθινοπώρου που θα μας επιτρέψει να παρατείνουμε τον τουρισμό. Απλώς πρέπει να φύγουμε από τη λογική και τη φιλοσοφία των ελληνικών διακοπών που τερματίζονται με την έναρξη της σχολικής χρονιάς” προσθέτει.
Στο μεταξύ, όπως ανακοινώθηκε από την Περιφέρεια, προγραμματίζεται η δυναμική συμμετοχή της στο GRIECHELAND FESTIVAL 2017, που διοργανώνεται για πρώτη φορά στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας από αύριο μέχρι και τις 2 Απριλίου 2017, με πρωτοβουλία του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ.
Το φεστιβάλ φιλοδοξεί να παρουσιάσει στο πολυπληθές κοινό που υπολογίζεται ότι θα το επισκεφτεί, την ελληνική ταυτότητα, τον ελληνικό πολιτισμό, τις τρέχουσες τάσεις της ελληνικής κοινωνίας και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ορισμένων από τα ποιοτικότερα ελληνικά προϊόντα στη βιομηχανία τροφίμων, τη γαστρονομία και τον τουρισμό. Σημειώνεται, άλλωστε ότι οι Έλληνες αποτελούν τη δεύτερη μεγαλύτερη κοινότητα του Ντίσελντορφ, η οποία έχει έντονα αναπτυγμένο το ελληνικό επιχειρείν, ενώ στο κρατίδιο ζει η μεγαλύτερη κοινότητα Ελλήνων στην Ευρώπη, με 140.000 μέλη.
“Είναι η πρώτη φορά που διοργανώνεται αυτό το Φεστιβάλ και θεωρήσαμε τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως την καλύτερη ευκαιρία για να προωθήσουμε τα τοπικά προϊόντα ποιότητας, τα προϊόντα – σημαία της περιοχής μας, τον αγροδιατροφικό και γαστρονομικό μας πλούτο, τη Μακεδονική Κουζίνα, αλλά παράλληλα να δώσουμε την ευκαιρία στις επιχειρήσεις της περιοχής μας να ανοίξουν νέους ορίζοντες και να έρθουν σε επαφή με το απαιτητικό γερμανικό κοινό, λαμβάνοντας καλύτερη θέση στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά της Γερμανίας. Συγχαρητήρια και θερμές ευχαριστίες στο Γενικό Προξενείο για την πρωτοβουλία του”, επισήμανε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ