Την δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δεν έχουν εκμεταλλευτεί πλήρως οι τουριστικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα των Deloitte και Facebook.
Πρόκειται για παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 10.500 χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για λογαριασμό του Facebook.
Ειδικότερα, οι τουριστικές επιχειρήσεις δεν έχουν αξιοποιήσει πλήρως τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και τα οικονομικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για αυτόν λόγο οι τουριστικές επιχειρήσεις λοιπόν θα πρέπει να ενσωματώσουν πλήρως τα ψηφιακά κανάλια στις συνολικές επιχειρησιακές στρατηγικές τους προκειμένου να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές, όπως αναφέρει η έρευνα.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το 50% των ερωτηθέντων της έρευνας επιλέγουν τα ταξίδια τους, με βάση τις γνώμες των φίλων τους αλλά και της οικογένειας τους.
Ενώ το 33% των ερωτηθέντων ενημερώνεται από μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επιλέξουν τον κατάλληλο ταξιδιωτικό προορισμό .
Επιπλέον όσον αφορά την επιλογή του ταξιδιωτικού προορισμού, το 32% των συμμετεχόντων της έρευνας επηρεάζεται από τις τηλεοπτικές εκπομπές , το 31% ενημερώνεται από τα ταξιδιωτικά φυλλάδια, και το ίδιο ποσοστό λαμβάνει υπόψη του τις μηχανές αναζήτησης, σύμφωνα με την Deloitte και Facebook.
Εν τω μεταξύ η πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από τη Deloitte ΗΠΑ και το MIT Sloan Management Review έδειξε ότι: «περισσότερο από το 50% των στελεχών του τουριστικού κλάδου πιστεύουν ότι οι επιχειρήσεις τους υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσον αφορά την παρουσία τους στα ψηφιακά μέσα».
Άρα λοιπόν οι τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δρομολογήσουν συγκεκριμένες δράσεις ώστε να αποκομίσουν τα οφέλη από μια πλήρως ενσωματωμένη ψηφιακή στρατηγική.