Quantcast
Οι πέντε προτάσεις του ΕΒΕΠ για την τουριστική ανάπτυξη του Πειραιά - enikonomia.gr
share

Οι πέντε προτάσεις του ΕΒΕΠ για την τουριστική ανάπτυξη του Πειραιά

δημοσιεύτηκε:

Tο στρατηγικό
σχέδιο και ο προγραμματισμός σχετικών δράσεων για την τουριστική ανάπτυξη του Πειραιά για την περίοδο 2016-2020 παρουσιάστηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο της
Περιφέρειας Αττικής.


Ειδικότερα, ο πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π., Βασίλης Κορκίδης συμμετείχε
στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας Αττικής, με θέμα «Έγκριση του
αναλυτικού Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την Τουριστική Προβολή της
Περιφέρειας Αττικής χρονικής περιόδου 2016-2020».


Στο πλαίσιο
του διαλόγου στην Επιτροπή Τουρισμού ΠΕ Πειραιά αναφέρθηκαν αρκετές, το
Ε.Β.Ε.Π.:


1. Στηρίζει τη δημιουργία της νέας ταυτότητας “city
branding” για την πόλη του Πειραιά. Ο Πειραιάς σύντομα θα αποκτήσει
“brand name”, ένα απαραίτητο και σημαντικό εργαλείο για τη διεθνή του
αναγνωρισιμότητα και την καθιέρωσή του, ως προορισμού, με πλούσια ιστορία και
σύγχρονο πρόσωπο, που έχει πολλά να προσφέρει σε κάθε του επισκέπτη, σε κάθε
πολίτη, αλλά και σε κάθε επιχείρηση, που δραστηριοποιείται στην αγαπημένη μας
πόλη. Η νέα ταυτότητα για την πόλη του Πειραιά, είναι ένα σχέδιο της Δημοτικής
Αρχής, που αγκάλιασε από το ξεκίνημά του το Εμπορικό & Βιομηχανικό
Επιμελητήριο Πειραιώς, αναγνωρίζοντας την πολλαπλή σημασία του εγχειρήματος για
όλους μας.


2. Έχει καταθέσει επικαιροποιημένες προτάσεις για τη
διατήρηση και ποιοτική ανάπτυξη της κρουαζιέρας στον Πειραιά, όπως για
παράδειγμα την κατασκευή διαδραστικών τουριστικών πινακίδων «beacons» στο
λιμάνι και την πόλη του Πειραιά, που θα συνδέονται με την εφαρμογή GPS, την
προώθηση ελληνικών προϊόντων στα εστιατόρια και τα καταστήματα των
κρουαζιερόπλοιων, αλλά και των εμπορικών πλοίων.


3. Στέκεται αρωγός της εξαιρετικής πρωτοβουλίας του Δήμου
Πειραιά για την καθιέρωση του ετήσιου εορτασμού των «Ημερών Θάλασσας», με τη
διοργάνωση επιτυχημένων εκδηλώσεων.Ακόμη, στηρίζει την πρωτοποριακή καμπάνια
«Destination Piraeus- Προορισμός Πειραιάς», που στα δυο χρόνια λειτουργίας της
συνεχίζει να αποτελεί σημαντικό βήμα για την προβολή του Πειραιά, ως city break
ταξιδιωτικού προορισμού.


4.Συγκεντρώνει στοιχεία σε συνεργασία με το ΙΝ.ΕΜ.Υ. της
Ε.Σ.Ε.Ε. σχετικά με τη ροή των αφίξεων τουριστών στην Αττική, τις τουριστικές
διαδρομές, αλλά και τους τελικούς προορισμούς του θαλάσσιου τουρισμού.


5.Συντονίζει από κοινού ενέργειες με άλλους φορείς της πόλης
και ιδιαίτερα με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά για την αναβάθμιση του site του
Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά και ελπίζει ότι, σύντομα θα υλοποιηθεί η πρόταση του
Ε.Β.Ε.Π. για τουριστικές παραστάσεις αρχαίας τραγωδίας και κωμωδίας, κατά τη
διάρκεια παραμονής των κρουαζιεροπλοίων στο λιμάνι του Πειραιά.Ο Πρόεδρος του
Ε.Β.Ε.Π. δήλωσε σχετικά: «… συγχαίρω τη Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά και τον
Αντιπεριφερειάρχη, κ. Γιώργο Γαβρίλη, για την πρωτοβουλία του να συντονίσει τις
ενέργειες του Δήμου Πειραιά και όλων των φορέων για την τουριστική προβολή της
ευρύτερης περιοχής του Πειραιά. Ζητούμενο είναι η σωστή επιλογή και ανάδειξη
ώριμων τουριστικών προϊόντων, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και ελκυστική
κοστολόγηση …».






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.