Οι νέες απαιτήσεις τεχνικών μάρκετινγκ στον τουρισμό πολυτελείας

Στη βελτίωση των τεχνικών μάρκετινγκ πρέπει να προβούν οι τουριστικοί πράκτορες και προμηθευτές στο χώρο των πολυτελών ταξιδιών, προκειμένου να κερδίσουν την προοδευτικά αυξανόμενη μεσαία τάξη των αγορών που παρουσιάζει ανάπτυξη, σύμφωνα με τους ηγέτες της βιομηχανίας στην  εκδήλωση του Άμπου Ντάμπι «Connections» του Ομίλου «Travel Weekly».

Ειδικότερα, ευκαιρίες που παρουσιάζονται στις ώριμες αγορές της βόρειας και δυτικής Ευρώπης, καθώς και της βόρειας Αμερικής θεωρούνται σχετικά περιορισμένες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες παγκόσμιες  οικονομίες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Excel Hotels and Resorts, Γκάβιν  Μπρόοκινγκ αναφέρει ότι : «ασιατικές χώρες πρόκειται να διαδραματίσουν σπουδαίο ρόλο στη μελλοντική ανάπτυξη του κλάδου ταξιδίων πολυτελείας. Η Κίνα είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα, όμως θα υπάρχουν επίσης εξαιρετικά περιθώρια ανάπτυξης σε αγορές της Λατινικής  Αμερικής και αυτό δεν πρέπει να παραβλεφθεί».

Την δική του άποψη επί του θέματος εκφράζει και ο γενικός  διευθυντής  του ινδικού ομίλου Taj Falaknuma Palace & Taj στην Χαϊντεραμπάντ, Γκίρις  Σέγκαλ επισημάνει ότι: « Οι μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης  παρουσιάζονται σε χώρες πλησίον της Ινδίας, όπως η Σιγκαπούρη και η Ινδονησία». 

Και συνέχισε λέγοντας ότι: «Δεν έχουν γίνει αρκετά ώστε να προσεγγιστούν πολλοί πελάτες από τις αγορές αυτές.  Και η Μέση  Ανατολή παραμένει μία από τις πιο πλούσιες αγορές του κλάδου των ταξιδίων πολυτελείας».

Exit mobile version