«Οι Ευρωπαίοι πολίτες σπεύδουν να κλείσουν τουριστικά πακέτα για Βρετανία μετά το Brexit», είναι ο τίτλος του
δημοσιεύματος του www.traveldailymedia.com.
Tο σχετικό δημοσίευμα αναφέρε: «Αύξηση 38% σημείωσε η μέση αξία αγορών για προορισμούς στο Ηνωμένο
Βασίλειο, μετά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος για Brexit».
«Οι Ευρωπαίοι
ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα
χρήματα για τουριστικά πακέτα με
προορισμό το Ηνωμένο Βασίλειο, μετά την διεξαγωγή εκλογών που πραγματοποιήθηκε στις 23 Ιουνίου όσον αφορά στο εάν το Ηνωμένο Βασίλειο θα αποχωρήσει
από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Πάντως το Ηνωμένο
Βασίλειο αρχίζει και καθιερώνεται ως τρίτος πιο δημοφιλής τουριστικός
προορισμός της Ηπείρου για τους Ευρωπαίους
ταξιδιώτες, και αναμένεται να προσέλθουν στη χώρα περισσότεροι
ξένοι τουρίστες στο άμεσο μέλλον»,
προστίθεται στο σχετικό δημοσίευμα.
Το δημοσίευμα βασίζεται σε στοιχεία της έρευνας της εταιρείας ( UX –analytics) ,ContentSquare. Η εταιρεία βασίστηκε στις απαντήσεις των online πελατών του ταξιδιωτικού πρακτορείου (ΟΤΑ) για την περίοδο ( Ιουνίου- Ιουλίου 2016).