North Evia – Samos Pass: Ανοίγει σήμερα η πλατφόρμα – Voucher έως και 300 ευρώ

διακοπές

διακοπές. Φωτ. Βικιπαίδεια

Σήμερα, Πέμπτη, 25 Αυγούστου ανοίγει η πλατφόρμα για το North Evia – Samos Pass μέσω του οποίου χορηγούνται voucher έως και 300 ευρώ για τον μήνα Σεπτέμβριο για διακοπές σε Βόρεια Εύβοια και Σάμο, όπως γνωστοποίησε πρόσφατα ο υφυπουργός στον Πρωθυπουργό Χρήστος Τριαντόπουλος.

Σημειώνεται ότι τo voucher για διακοπές στη βόρεια Εύβοια είναι 150 ευρώ και 300 ευρώ για την Σάμο.

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το North Evia-Samos Pass

Δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην ιστοσελίδα https://vouchers.gov.gr/eviasamospass ένας χρήσιμος οδηγός με ερωτήσεις και απαντήσεις για το North Evia-Samos Pass.

Αναλυτικά:

Τι είναι το North Evia-Samos Pass;

Το North Evia-Samos Pass είναι μια δράση που προβλέπει τη στήριξη του εγχώριου τουρισμού στη Σάμο και τη Βόρεια Εύβοια, περιοχές οι οποίες επλήγησαν από τον σεισμό της 30ης Οκτωβρίου 2020 και από τις πυρκαγιές του Αυγούστου 2021, αντίστοιχα.

Ποιοι είναι δικαιούχοι της δράσης;

Δικαιούχοι είναι όλα τα ενήλικα φυσικά πρόσωπα άγαμα ή έγγαμα ή σε κατάσταση χηρείας ή πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, τα οποία είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος, με βάση τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2020.

Ειδικά για τους έγγαμους ή τα πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, δικαιούχος είναι ο υπόχρεος σε υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος κατά το άρθρο 67 του ν. 4172/2013 ή ένας εκ των δύο, σε περίπτωση χωριστής δήλωσης, κατά την περ. β’ της παρ.4 του άρθρου 67 του ν. 4172/2013.

Ποιος θεωρείται «ωφελούμενος» του δικαιούχου;

«Ωφελούμενοι» του δικαιούχου θεωρούνται:

α) τα ενήλικα τέκνα του δικαιούχου που δηλώνονται ως εξαρτώμενα μέλη στη δήλωση φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2020 και

β) ο/η σύζυγος του δικαιούχου ή το πρόσωπο που έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης με αυτόν.

Σε περιπτώσεις συζύγων, προσώπων που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης ή τέκνων που αμφότεροι είναι δικαιούχοι του προγράμματος, ο ένας εκλαμβάνεται ως ωφελούμενος του άλλου.

Επισημαίνεται ότι εκδίδεται μια και μόνο κάρτα για όλη την ωφελούμενη μονάδα, δηλαδή τον δικαιούχο και τους ωφελούμενούς του.

Ποιοι δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη δράση;

Δεν θεωρούνται δικαιούχοι – ωφελούμενοι της οικονομικής ενίσχυσης, οι επιλεγέντες ως:

Ποιες είναι οι περιοχές που αφορούν τη δράση;

Το ποσό που διατίθεται από τη δράση μέσω της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για συγκεκριμένες κατηγορίες δαπανών (τοπικής μεταφοράς, εστίασης και διαμονής) στη νήσο Σάμο (Δήμοι Ανατολικής και Δυτικής Σάμου) ή στη Βόρεια Εύβοια (Δήμοι Ιστιαίας – Αιδηψού και Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας). Η περιοχή χρήσης (Σάμος ή Βόρεια Εύβοια) δηλώνεται ρητώς κατά την υποβολή της αίτησης από τον δικαιούχο και δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης.

Προσοχή: Αν εσείς ή ο/η σύζυγος σας ή το πρόσωπο που έχετε συνάψει σύμφωνο συμβίωσης είστε μόνιμοι κάτοικοι της Β. Εύβοιας, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση μόνο για τη νήσο Σάμο (Δήμοι Ανατολικής και Δυτικής Σάμου). Αντίστοιχα, αν εσείς ή ο/η σύζυγος σας ή το πρόσωπο που έχετε συνάψει σύμφωνο συμβίωσης είστε μόνιμοι κάτοικοι της νήσου Σάμου (Δήμοι Ανατολικής και Δυτικής Σάμου), μπορείτε να υποβάλετε αίτηση μόνο για τη Β. Εύβοια (Δήμοι Ιστιαίας – Αιδηψού και Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας).

Πώς μπορώ να υποβάλλω αίτηση για τη δράση;

1ος τρόπος:

Ο δικαιούχος πραγματοποιεί είσοδο στην εφαρμογή, η οποία πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (taxisnet). Μετά την είσοδό του καταχωρίζει τα στοιχεία επικοινωνίας του, και ειδικότερα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, τα οποία στη συνέχεια πιστοποιεί.

Στη συνέχεια, δηλώνει τον προορισμό της επιλογής του, ειδικότερα Σάμο ή Βόρεια Εύβοια. Έπειτα, για να υποβάλει και να ολοκληρώσει την αίτησή του, θα πρέπει να καταχωρίσει και να επιβεβαιώσει το κινητό τηλέφωνο στο οποίο επιθυμεί να ενεργοποιηθεί η ψηφιακή κάρτα. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να συμπληρώσει και να επιβεβαιώσει το email του. Εφόσον επιλέξει τηλέφωνο, θα λάβει ειδοποίηση για να επιβεβαιώσει το κινητό του, που θα έχει προηγουμένως καταχωρίσει στην αίτηση. Επίσης, για να ολοκληρωθεί το αίτημα, πρέπει να συμφωνήσει να πιστωθούν τα χρήματα στην άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα.

Ακολούθως, δηλώνει υπεύθυνα ότι ο ίδιος και οι ωφελούμενοι αυτού δεν έχουν επιλεγεί ως δικαιούχοι – ωφελούμενοι στο πλαίσιο προγραμμάτων Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2021-2022 του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού, Κοινωνικού Τουρισμού της Δ.Υ.Π.Α. 2022, καθώς και της δράσης «Τουρισμός για όλους» του Υπουργείου Τουρισμού δυνάμει του άρθρου 45 του ν. 4933/2022 (Α’ 99) ή συναφούς παροχής από οποιονδήποτε άλλο φορέα για την ίδια χρονική περίοδο. Παράλληλα, δηλώνει ότι το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στην άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από τον ίδιο για την κάλυψη δαπανών τοπικής μεταφοράς, εστίασης και διαμονής του ιδίου και των ωφελούμενών του και δεν είναι εφικτή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο ή η ανάληψή του.

Σημείωση: Κάθε κινητό ή/και email μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια και μόνο αίτηση.

2ος τρόπος:

Ο δικαιούχος έχει, επίσης, τη δυνατότητα να υποβάλλει αίτηση και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

Ποιες είναι οι καταστάσεις της αίτησής μου;

Η αίτηση κάθε πολίτη μπορεί να βρίσκεται σε μία από τις ακόλουθες καταστάσεις:

Για οποιαδήποτε επιπλέον απορία/διευκρίνιση, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής της Δράσης.

Είμαι επιχειρηματίας και διαθέτω επιχείρηση σε κάποιο άλλο μέρος της δράσης, με υποκατάστημα στη Β. Εύβοια. Μπορώ να συμμετέχω στη δράση;

Ναι. Εφόσον υπάρχει υποκατάστημα σ’ ένα από τα δύο επιλέξιμα μέρη της δράσης το οποίο εντάσσεται στις επιλέξιμες κατηγορίες εστίασης, διαμονής ή τοπικών μεταφορών, μπορούν να πραγματοποιηθούν συναλλαγές με την αντίστοιχη άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, στο POS που διαθέτετε στο υποκατάστημά σας. Σημειώνεται ότι η κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε φυσικά τερματικά POS, ενώ δεν είναι δυνατή η χρήση της σε web POS καθώς και σε διαδικτυακές αγορές/κρατήσεις.

Είμαι επιχειρηματίας. Πώς λειτουργεί ως προς την επιχείρησή μου το North Evia-Samos Pass και πότε θα λάβω τα χρήματα;

Η κάρτα North Evia-Samos Pass λειτουργεί όπως οποιαδήποτε άλλη χρεωστική κάρτα. Ως εκ τούτου, τα χρήματα λαμβάνονται απευθείας όπως κάθε άλλη συναλλαγή μέσω POS ή ηλεκτρονικής τραπεζικής.

Είμαι επιχειρηματίας. Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η επιχείρησή μου είναι επιλέξιμη για τη δράση;

Μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής μπορείτε να επαληθεύσετε, με αναζήτηση βάσει του ΑΦΜ, την επιλεξιμότητά σας και κατ΄επέκταση τη δυνατότητα χρήσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας στην επιχείρησή σας. Η εφαρμογή επιστρέφει την πληροφορία σχετικά με την συμμετοχή ή μη της επιχείρησής σας στη δράση.

Πώς εκδίδω την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα για το North Evia-Samos Pass;

Μέσω της ειδικής εφαρμογής κι εφόσον η αίτηση έχει υποβληθεί και εγκριθεί, δικαιούστε την έκδοση άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, στην οποία πιστώνεται το αναλογούν ποσό. Μετά την έκδοση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας ο Πάροχος Υπηρεσιών Πληρωμών σας ενημερώνει για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε, για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλοντας:

α) γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένες οδηγίες για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και

β) μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Αφότου εισέλθετε στον ανωτέρω σύνδεσμο, δημιουργείτε προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνετε κωδικό επιβεβαίωσης, με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσετε την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα.

Πού μπορώ να κάνω χρήση της κάρτας;

Το North Evia-Samos Pass μπορεί να αξιοποιηθεί για αγορές σε επιχειρήσεις των περιοχών της Βόρειας Εύβοιας και της Σάμου (ανάλογα με τον επιλεγμένο από τον δικαιούχο προορισμό) και αφορά την κάλυψη δαπανών τοπικής μεταφοράς, διαμονής και εστίασης στις επιλέξιμες περιοχές . Η χρήση της μπορεί να αφορά σε μία ή περισσότερες πληρωμές, για μέρος ή για το σύνολο του ποσού για το προϊόν ή την υπηρεσία που επιθυμείτε να αποκτήσετε.

Σημείωση: Η περιοχή χρήσης (Σάμος ή Βόρεια Εύβοια) δηλώνεται ρητώς κατά την υποβολή της αίτησης από τον δικαιούχο και δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης.

Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες που έχουν οριστεί για τη δράση, όσον αφορά την τοπική μεταφορά;

Περιλαμβάνονται τα εξής: ενοικίαση αυτοκινήτων, υπηρεσίες ταξί, υπηρεσίες λεωφορείων, θαλάσσιες μεταφορές (από Δήμο σε Δήμο), ενοικίαση θαλάσσιων σκαφών, μαρίνες / παροχή υπηρεσιών σε μαρίνες, λοιπές μεταφορές, ενοικίαση σκαφών, λοιπές ενοικιάσεις μηχανοκίνητων οχημάτων κλπ.

Σημείωση: Δεν περιλαμβάνεται η κράτηση και έκδοση ακτοπλοϊκών ή/και αεροπορικών εισιτηρίων από ή/και προς τα επιλέξιμα μέρη της δράσης.

Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες που έχουν οριστεί για τη δράση, όσον αφορά τη διαμονή;

Στις επιλέξιμες δαπάνες της κατηγορίας «διαμονή» περιλαμβάνονται τα εξής: ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα, ενοικίαση τροχόσπιτων, λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις /καταλύματα, timeshare real estate, κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού, campings κλπ.

Σημείωση: Δεν περιλαμβάνονται συναλλαγές πληρωμής σε πλατφόρμες κράτησης βραχυπρόθεσμης ενοικίασης καταλυμάτων. Μπορείτε να προχωρήσετε σε κράτηση μέσω σχετικών εφαρμογών αλλά η πληρωμή θα πρέπει να γίνει σε φυσικό POS της επιχείρησης στον τόπο διαμονής.

Ποιες είναι οι επιλέξιμες δαπάνες που έχουν οριστεί για τη δράση, όσον αφορά την εστίαση;

Στις επιλέξιμες δαπάνες της κατηγορίας «εστίαση» περιλαμβάνονται οι εξής κατηγορίες: επιχειρήσεις εστίασης και εστιατόρια, bars / taverns / lounges / discos, fast food κλπ.

Σημείωση: Δεν περιλαμβάνονται καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων και υπεραγορών (σουπερμάρκετ κλπ).

Για τυχόν απορίες/διευκρινίσεις, παρακαλούμε όπως συμβουλευτείτε τις κατηγορίες επιλέξιμων συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που βρίσκονται αναρτημένες στη σελίδα της Δράσης ή επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής της Δράσης .

Πώς μπορώ να κάνω χρήση της κάρτας;

Για τη χρήση της κάρτας, απαιτείται κατάλληλο smartphone που υποστηρίζει απαραιτήτως την τεχνολογία NFC – ανέπαφων συναλλαγών.

Ειδικότερα:

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την άυλη ψηφιακή χρεωστική κάρτα, εφόσον την έχετε προσθέσει μέσα από το Viva Wallet Mobile App σε ένα από τα ψηφιακά πορτοφόλια: ApplePay (για συσκευές iOS) και GooglePay (για συσκευές Android).

Σημείωση: H κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε φυσικά τερματικά POS, ενώ δεν είναι δυνατή η χρήση της σε web POS καθώς και σε διαδικτυακές αγορές/κρατήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες για την έκδοση και χρήση της κάρτας σας από την Viva Wallet δείτε εδώ .

Πότε η κάρτα μου ενεργοποιείται και είναι έτοιμη προς χρήση;

Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής της αίτησής σας και την έγκριση αυτής (1-3 εργάσιμες ημέρες), ο Πάροχος Υπηρεσιών Πληρωμών (Viva Wallet) σας ενημερώνει για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για την ενεργοποίηση της κάρτας. Με την ενεργοποίηση αυτής, αποκτάτε αυτομάτως το δικαίωμα χρήσης της σε συναλλαγές στις επιλέξιμες επιχειρήσεις της περιοχής που δηλώσατε κατά την υποβολή της αίτησής σας.

Πώς μπορώ να ελέγξω ότι η κάρτα μου θα είναι συμβεβλημένη με το τερματικό POS μιας επιχείρησης στα επιλέξιμα μέρη;

Μπορείτε να αιτηθείτε απ’ τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης στην οποία επιθυμείτε να κάνετε χρήση της κάρτας, να πραγματοποιήσετε μια δοκιμαστική και μικρής αξίας συναλλαγή (εντός των κατηγοριών των επιλέξιμων και εγκεκριμένων παροχών/υπηρεσιών).

Επιπλέον, μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής οι δικαιούχοι μπορούν να επαληθεύουν, με αναζήτηση βάσει του ΑΦΜ της επιχείρησης τη δυνατότητα χρήσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας στη συγκεκριμένη επιχείρηση. Η εφαρμογή επιστρέφει την πληροφορία σχετικά με την συμμετοχή ή μη της συγκεκριμένης επιχείρησης στη δράση.

Που μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινήσεις για την λειτουργία της πλατφόρμας;

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών της Δράσης στο 215 215 7841.

Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 – 17:00.

 

Exit mobile version