Νέα καμπάνια επικοινωνίας για την Αθήνα

Της Εύας Οικονομάκη

 

Την καινούργια καμπάνια προώθησης της Αθήνας, «Speak Aθenian. Be an Aθenian» παρουσίασαν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Marketing Greece, με στόχο την ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας και την προβολή της πόλης ως city break προορισμού. Η νέα ψηφιακή καμπάνια αποκαλύπτει τον συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας.

Η καμπάνια βασίζεται στη σύνθεση ελληνικών και αγγλικών όρων, με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες. Ετσι, δημιουργούνται νέες λέξεις που αποτυπώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοικοι της Αθήνας, πέρα από τις όποιες δυσκολίες, απολαμβάνουν την κάθε μέρα, το συνδυασμό ιστορίας, σύγχρονης ζωής και αστικής κουλτούρας. «Πρόκειται για μία προσπάθεια δύο ετών, όχι μια αποσπασματική ενέργεια. Φέτος, έχοντας καταφέρει να επανατοποθετήσουμε την Αθήνα στο χάρτη των κορυφαίων προορισμών, επιθυμούμε να αναδείξουμε μια νέα οπτική της πόλης, την οποία μπορούν να επισκεφθούν όλοι καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης. «Στόχος μας είναι η προσέλκυση του ενδιαφέροντος των Ευρωπαίων ταξιδιωτών περισσότερο, ενώ θέλουμε μέσα από αυτή την καμπάνια να υπάρξει πιο ενεργή συμμετοχή του κοινού», συμπλήρωσε. Η δημιουργική προσέγγιση της καμπάνιας είναι ένα ευρηματικό όχημα για την περαιτέρω διείσδυση του προορισμού της Αθήνας σε νέα κοινά και νέες αγορές, με στόχο την επέκταση των ημερών παραμονής στην πόλη. Η καμπάνια αποτελεί συνέχεια και εξέλιξη της περυσινής καμπάνιας «I’m an Athenian too».

 

Διαδραστική καμπάνια

 

Στην ειδική ιστοσελίδα www.imanathenian.com, φιλοξενούνται περισσότερες από 30 digital post-modern art εμπειρίες, τις οποίες οι συμμετέχοντες καλούνται να μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τις διαδώσουν. Επιπλέον, η δημιουργία ειδικού application για κινητά τηλέφωνα λειτουργεί ως βασικό όχημα αλληλεπίδρασης του κοινού, αφού μέσω της εφαρμογής μπορούν όλοι να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες από την προσωπική αθηναϊκή εμπειρία τους.

Η καμπάνια θα αναπτυχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παράλληλα θα τρέξει σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων και εκτενούς πλάνου ενεργειών. Παράλληλα, η καμπάνια θα «ζωντανέψει» εντός του 2016  με μία σειρά δράσεων στους χώρους του αεροδρομίου, αλλά και στην πόλη της Αθήνας, αναδεικνύοντας τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πρωτεύουσας. Για την ιδέα της νέας καμπάνιας η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Η αρχική καμπάνια μας «PerhaΨ you’re an Aθenian too!» ανέδειξε το 2014 οικουμενικές έννοιες που ξεκίνησαν ως ελληνικές, μέσω της δημιουργικής σύνθεσης του ελληνικού και του λατινικού αλφαβήτου. Συμμετέχοντας στην επόμενη διαδραστική φάση «I’m an Athenian too» που υλοποιήσαμε με την Marketing Greece, οι φυσικοί αλλά και οι εικονικοί επισκέπτες έγιναν Αθηναίοι, ανακαλύπτοντας το προσωπικό αποτύπωμά τους στην πόλη. Τώρα, με το «Speak Aθenian. Be an Aθenian», οι επισκέπτες μας δημιουργούν μια νέα γλώσσα και εκφράζουν με βιωματικό τρόπο την… αθηναϊκή τους ταυτότητα, μέσα από την επαφή τους με την εμπειρία, την ιστορικότητα και την εξέλιξη που συνθέτουν το ξεχωριστό DNA της πόλης μας. Θέλουμε να ενισχύσουμε την Αθήνα τόσο ως τελικό όσο και ως ενδιάμεσο προορισμό». Από τη μεριά του, ο Ιωσήφ Πάρσαλης σημείωσε: «Μέσα από τη δημιουργία και προβολή της σύγχρονης εικόνας της Αθήνα, διατηρώντας παράλληλα την κλασική αξία που αποδίδεται σε μια μεταμοντέρνα εκδοχή, στοχεύουμε στην περαιτέρω διείσδυση σε νέα τμήματα αγοράς της Ευρώπης. Αναδεικνύουμε την Αθήνα σε προορισμό city break, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για όλους μας την επόμενη τριετία. Η Αθήνα, αποκτά δυναμική η οποία θα συνεχιστεί το 2016, μέσα από τον συντονισμό των δράσεων όλων μας, υπό την Αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και την συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα». Για την αποτελεσματικότητα των συνεργειών μεταξύ των τουριστικών φορέων έκανε λόγο ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού (EΞAAA), Αλέξανδρος Βασιλικός. «Δεν έχουμε τη δυνατότητα να σπαταλάμε δυνάμεις, έχουμε, όμως, πολλά περιθώρια ανάδειξης της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού», υπογράμμισε, συμπληρώνοντας πως το 10% των εσόδων της ΕΞΑΑΑ για το 2016 θα διατεθεί για τις ανάγκες της Marketing Greece.

 

Exit mobile version