Σημαντική μείωση 39% κατέγραψαν οι προκρατήσεις της τελευταίας στιγμής των Γερμανών τουριστών για την Ελλάδα, από τις 29 Ιουνίου έως 5 Ιουλίου 2015, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2014, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας Traveltainment, βασιζόμενη στις προκρατήσεις των γερμανικών ταξιδιωτικών γραφείων και των online γερμανικών τουριστικών πρακτόρων.
Το γερμανικό τουριστικό πρακτορείο, «Attika Reisen», αναφέρει ότι: «Μειώθηκαν από 20% έως 50% οι προκρατήσεις για Ελλάδα φέτος».
Την δική του άποψη επί του θέματος, εξέφρασε και το τουριστικό πρακτορείο, « L’Tur» αναφέροντας ότι: «Έχει υψηλότερες προκρατήσεις τουριστών για Ελλάδα φέτος σε σχέση με πέρυσι και έχει πρόσθετη χωρητικότητα στην Κρήτη, Ρόδο, Κω, Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη με ελκυστικές τιμές».
Γι’ αυτό τον λόγο ο L’Tur ξεκινά διαφημιστική καμπάνια στη γερμανική αγορά, για την περαιτέρω στήριξη των πωλήσεων, με σλόγκαν «Ναι στην Ελλάδα».
Πάντως, η γερμανική τουριστική βιομηχανία, επισημαίνει στους καταναλωτές ότι: «Δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τις υπηρεσίες και τις προμήθειες των ξενοδοχείων στην Ελλάδα, καθώς είναι εγγυημένα από τα πακέτα διακοπών, παρότι γίνεται σύσταση στους επισκέπτες να έχουν μαζί τους περισσότερα μετρητά και κάρτες».
Επιπλέον, ο Σύνδεσμος Γερμανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων DRV, έχει ανακοινώσει ότι «οι Γερμανοί τουρίστες, συνεχίζουν να προτιμούν Ελλάδα και ότι δεν υπάρχει ένδειξη που να συντείνει στο ότι θα αλλάξουν τα σχέδια διακοπών τους στη χώρα».
Τέλος η TUI επιβεβαίωσε ότι «οι πελάτες της δεν επιθυμούν αλλαγή του προορισμού ή ακύρωση των διακοπών για την Ελλάδα, ενώ οι Lufthansa και Air Berlin, διατηρούν τα προγράμματα πτήσεών τους για ελληνικούς προορισμούς».