Η αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου, καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης επεσήμανε η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ) Ελίζα Βόζεμπεργκ μιλώντας στην εκδήλωση για τις δυνατότητες ψηφιακής ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού με τίτλο «Growing the Greek tourismsector online with digital. The case of Google».
Σε αυτόν τον τομέα, η Google στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς του τουρισμού, έχει επιδείξει σημαντική δράση από το 2014 με τη δημιουργία τής πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online».
Ο γενικός διευθυντής της Google για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Μάλτα και την Κύπρο, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, παρουσίασε τον τρόπο λειτουργίας αλλά και τις επιτυχίες της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online», που προσφέρει δωρεάν εκμάθηση ψηφιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές, μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι η υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων αλλά και η προώθηση του ελληνικού πολιτισμού σε όλον τον κόσμο είναι το κλειδί για την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα και δεσμεύτηκε να συνεχίσει την προσπάθεια για να μπορέσει η Ελλάδα να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτήν την ψηφιακή ευκαιρία.
Σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε, το 67% των εκπαιδευμένων μικρομεσαίων επιχειρήσεων επιβεβαίωσαν ότι είδαν συγκεκριμένα εμπορικά αποτελέσματα, ενώ το 81% του συνόλου των εκπαιδευμένων ανέφερε ότι άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Ο κ. Ζαριφόπουλος σημείωσε, επίσης, ότι από το 2014 μέχρι σήμερα περισσότεροι από 90.000 επαγγελματίες και μελλοντικά στελέχη του τουρισμού εκπαιδεύτηκαν σε ψηφιακές δεξιότητες μέσα από εθνικές δράσεις.