Κουντουρά: Στρατηγική επιλογή η ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού

Στον στόχο για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο που υλοποιείται μέσα από την επιτυχημένη εθνική τουριστική πολιτική με ορίζοντα τετραετίας, και στη στρατηγική επιλογή ανάπτυξης του θεματικού τουρισμού, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, εγκαινιάζοντας σήμερα την 1η έκθεση Greek Travel Show στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών Helexpo Maroussi.

«Στόχος μας είναι να κινητοποιήσουμε νέα τουριστική δραστηριότητα, πρόσθετα έσοδα και απασχόληση, και νέα έργα και επενδύσεις σε δημοφιλείς και σε νέους ελληνικούς προορισμούς που προωθούμε, ώστε τα οφέλη να διαχυθούν στις οικονομίες των τοπικών κοινωνιών σε όλη την Ελλάδα και όλο το χρόνο», επισήμανε χαρακτηριστικά και αναφέρθηκε στην εξαιρετική πορεία του ελληνικού τουρισμού το 2017, με θεαματική αύξηση σε όλα τα τουριστικά μεγέθη, και μετά από δύο χρονιές ρεκόρ.

Για τον εσωτερικό τουρισμό, που έχει ανακάμψει από το 2016, υπογράμμισε τη συμβολή του στενού συντονισμού, στην προώθηση και προβολή, του υπουργείου και του ΕΟΤ με τις Περιφέρειες και τον ιδιωτικό τομέα, καθώς και στη συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας για τα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού.

«Επιδιώκουμε οι Έλληνες και οι Ελληνίδες να ταξιδεύουν στην πατρίδα μας. Να γνωρίζουν όσο καλύτερα τον κάθε τόπο, την ιστορία του, τους ανθρώπους του, τα τοπικά προϊόντα. Και φυσικά να απολαμβάνουν αυτήν την απίστευτη ομορφιά και την ασύγκριτη φιλοξενία της χώρας μας», είπε η κα Κουντουρά, τονίζοντας παράλληλα ότι το υπουργείο και ο ΕΟΤ στέκονται αρωγοί σε κάθε πρωτοβουλία που προβάλλει και προωθεί το τουριστικό προϊόν, ενώ εξήρε τη συμβολή των τουριστικών και ταξιδιωτικών εκθέσεων.


Exit mobile version