Την ανεπιτήδευτη αλλά και επιβλητική γοητεία των Χανίων προβάλλουν μέσα από 5λεπτα video στα κανάλια
τους στο YouTube και στους συνολικά 580.000 συνδρομητές τους κορυφαίες Γαλλίδες
vloggers, με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψή τους στην πόλη.
Το ταξίδι στα Χανιά διοργάνωσε η Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Νομού Χανίων και σε
στρατηγική συνεργασία με την Aegean.
Ειδικότερα, οι
Γαλλίδες vloggers (η LittleJBeauty και η The World of Sisters) προβάλλουν το τουριστικό προϊόν των Χανίων (από το Παλιό
Λιμάνι έως τα Σφακιά και από τον Μπάλο έως τη Σούδα) μέσω video αλλά
και στα υπόλοιπα social media που
ξεπερνούν το μισό εκατομμύριο fans και
followers.
Μέσω της καινοτόμας ψηφιακής πλατφόρμας προώθησης
storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών, Blogtrotters, και του φετινού concept
“Greece Beyond the Senses” οι δύο vloggers βρέθηκαν στα Χανιά στο πλαίσιο
ομαδικού ταξιδιού, όπου γνώρισαν την αυθεντική κρητική φιλοξενία και την
πλούσια παράδοση και ιστορία των Χανίων, μέσα από εμπειρίες συνδεδεμένες με τις
πέντε αισθήσεις.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους οι κορυφαίες Γαλλίδες
vloggers είχαν την ευκαιρία να «ξυπνήσουν» τις αισθήσεις τους μέσα από
στοχευμένες εμπειρίες και συγκεκριμένα, να μυρίσουν τα βότανα και τα ενδημικά
φυτά της Κρήτης, να δοκιμάσουν την τέχνη της αγγειοπλαστικής, να αντικρύσουν
την απαράμιλλης ομορφιάς λιμνοθάλασσα του Μπάλου, να δοκιμάσουν παραδοσιακές
κρητικές συνταγές και βέβαια να ακούσουν ριζίτικα τραγούδια υπό τους ήχους της
κρητικής λύρας.