Κικίλιας: Αυτός είναι ο στόχος για τον ελληνικό τουρισμό

τουρισμός

Ο νέος στόχος για τον ελληνικό τουρισμό είναι η αγορά της Ινδίας.

Σημειώνεται ότι το άνοιγμα στην πολύ μεγάλη αγορά της Ινδίας αποτέλεσε έναν από τους βασικούς στόχους του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στο πλαίσιο της στρατηγικής για προσέλκυση high spenders ταξιδιωτών. Τα τουριστικά προϊόντα που προσελκύουν τους Ινδούς ταξιδιώτες στη χώρα μας είναι ο τουρισμός πολυτελείας, ο γαστρονομικός τουρισμός, ο πολιτιστικός και ο περιηγητικός, ο συνεδριακός, ο γαμήλιος αλλά και ο κινηματογραφικός τουρισμός

Οι Ινδοί τουρίστες

Οι Ινδοί τουρίστες κατατάσσονται στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως, όσον αφορά τα χρήματα που ξοδεύουν στις διακοπές τους, ενώ φέτος η σχετική δαπάνη αναμένεται να αυξηθεί κατά 122% σε σχέση με το 2019. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, οι Ινδοί όταν βρίσκονται στο εξωτερικό δαπανούν 4πλάσια χρήματα σε σύγκριση με τον μέσο Ιάπωνα και Κινέζο τουρίστα, 140% περισσότερα από τους Βρετανούς και 71% παραπάνω από τον Αμερικάνους.

 Κικίλιας: Η Ινδία είναι μια τεράστια τουριστική αγορά με πολλούς ταξιδιώτες για εναλλακτικό και θεματικό τουρισμό

Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας δήλωσε «Η Ινδία είναι μια τεράστια τουριστική αγορά με πολλούς ταξιδιώτες να ενδιαφέρονται για εναλλακτικό και θεματικό τουρισμό. Στη στρατηγική που χαράξαμε και τώρα υλοποιούμε, επενδύσαμε πολύ σε αυτά τα είδη τουρισμού αφού τα οφέλη είναι πολλαπλά: Πρώτον προσελκύουμε high spenders ταξιδιώτες, δεύτερον επιμηκύνουμε την τουριστική μας περίοδο και τρίτον «φωτίζουμε» και άλλους, εναλλακτικούς προορισμούς της χώρας μας, οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν ήταν ιδιαίτερα προβεβλημένοι. Με αυτόν τον τρόπο αισιοδοξούμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας που είναι πάντα η ενίσχυση της μέσης ελληνικής οικογένειας σε όσο το δυνατόν περισσότερες περιοχές της χώρας».

Exit mobile version