Quantcast
Καμπάνια του ΕΟΤ για τουριστική προβολή μέσω Διαδικτύου - enikonomia.gr
share

Καμπάνια του ΕΟΤ για τουριστική προβολή μέσω Διαδικτύου

δημοσιεύτηκε:

Διαφημιστικές ενέργειες με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, μέσω του διεθνούς δικτύου yahoo και του τουριστικού καναλιού Travel Channel International, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 480.000 ευρώ, αποφάσισε να υλοποιήσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

H συνεργασία με το Yahoo περιλαμβάνει την υλοποίηση δύο δράσεων. Η πρώτη δράση αφορά στην τουριστική προβολή της χώρας στις ΗΠΑ και η δεύτερη σε Μέση Ανατολή και Αραβικές Χώρες. Σύμφωνα με την πρόταση του Yahoo, μέσω των διαδικτυακών του εργαλείων, θα υλοποιηθεί η τουριστική προβολή της χώρας στις ΗΠΑ με 19,8 διαφημιστικές εμφανίσεις.

Στόχος του ΕΟΤ είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας ως μοναδικού ονειρικού προορισμού διακοπών για τους Αμερικανούς. Η διαφημιστική καμπάνια, μέσω του διεθνούς δικτύου στις ΗΠΑ, θα έχει διάρκεια 3 μηνών.

Ο προϋπολογισμός θα ανέλθει σε 122.301 ευρώ. Το δεύτερο πρόγραμμα, μέσω του Yahoo, έχει στόχο τις αγορές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Σαουδικής Αραβίας, του Κατάρ, του Ομάν και του Μπαχρέιν, και θα διασφαλίσει, σύμφωνα με το διεθνές δίκτυο, την προβολή της χώρας με περίπου 50,5 εκατ. διαφημιστικές εμφανίσεις. Για την υλοποίηση του εν λόγω προγράμματος θα διατεθεί το ποσό των 157.662 ευρώ.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.