Διαφημιστικές ενέργειες με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, μέσω του διεθνούς δικτύου yahoo και του τουριστικού καναλιού Travel Channel International, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 480.000 ευρώ, αποφάσισε να υλοποιήσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Στόχος του ΕΟΤ είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας ως μοναδικού ονειρικού προορισμού διακοπών για τους Αμερικανούς. Η διαφημιστική καμπάνια, μέσω του διεθνούς δικτύου στις ΗΠΑ, θα έχει διάρκεια 3 μηνών.
Ο προϋπολογισμός θα ανέλθει σε 122.301 ευρώ. Το δεύτερο πρόγραμμα, μέσω του Yahoo, έχει στόχο τις αγορές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Σαουδικής Αραβίας, του Κατάρ, του Ομάν και του Μπαχρέιν, και θα διασφαλίσει, σύμφωνα με το διεθνές δίκτυο, την προβολή της χώρας με περίπου 50,5 εκατ. διαφημιστικές εμφανίσεις. Για την υλοποίηση του εν λόγω προγράμματος θα διατεθεί το ποσό των 157.662 ευρώ.