Η Ελλάδα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της τουριστικής αγοράς της Ινδίας

Το ενδιαφέρον τους εξέφρασαν οι εκπρόσωποι των Μέσων Μαζικής ενημέρωσης της Ινδίας για να επισκεφτούν ξανά την Ελλάδα, προκειμένου να καταγράψουν και να
μεταδώσουν τις ομορφιές των νησιών της χώρας.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, στη Μύκονο και
τη Μήλο άνοιξε πρόσφατα τις “πύλες” της η τουριστική αγορά της Ινδίας,
εγκαινιάζοντας σημαντικές προοπτικές, σε ό,τι αφορά την κίνηση επισκεπτών προς τα
δύο κυκλαδίτικα νησιά. Η συντονισμένη και καλά οργανωμένη παρουσίαση στη Βομβάη
από την Emirates Airlines, το Signature Travel και την MTC Group, έδωσε την
ευκαιρία στην κα Τόνια Ανδρονίκου, πρόεδρο της Τουριστικής Επιτροπής και
Δημοτική Σύμβουλο του Δήμου Μυκόνου και στον Αντώνη Μάλη, εκπρόσωπο του Δήμου
Μήλου, να αναλύσουν το τουριστικό προϊόν των δύο νησιών σε πληθώρα ταξιδιωτικών
πρακτόρων και δημοσιογράφων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της αεροπορικής
εταιρείας.


Η παρουσία της διευθύνουσας
συμβούλου του Signature Travel, Μαρίας Αλιφραγκή και του κ.
Βασίλη Κοντού, εκπροσωπώντας τον fedΗΑΤΤΑ με τον οποίο η MTC GROUP έχει συνάψει
στρατηγική συμμαχία για την προώθηση προορισμών, αλλά και της διοίκησης της
Emirates, ήταν καταλυτική για την ανταπόκριση δεκάδων εκπροσώπων της ινδικής
τουριστικής αγοράς. Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με εκπροσώπους κορυφαίων
Μέσων Ενημέρωσης, έντυπων, ηλεκτρονικών και τηλεοπτικών συμπεριλαμβανομένων και
Luxury Travel περιοδικών, ενώ σε τρεις διαφορετικές συναντήσεις συμμετείχαν πάνω
από 95 ταξιδιωτικοί πράκτορες.


To Signature Travel μαζί με τους εκπρόσωπους των νησιών και
των τουριστικών πρακτόρων υποσχέθηκαν την οργάνωση αυτού του ταξιδιού και τη
φιλοξενία των media για τον Σεπτέμβριο πάντα σε συνεργασία με την MTC GROUP
και, φυσικά, την Emirates που θα αναλάβει να τους μεταφέρει..

Exit mobile version