Επεκτείνεται δυναμικά η Hotelbrain

της Εύας
Οικονομάκη



Την είσοδο της HotelBrain στην αγορά της μίσθωσης ξενοδοχείων,
μέσω της θυγατρικής εταιρείας HotelBrain Capital, ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Πάνος Παλαιολόγος. Μέχρι
σήμερα η HotelBrain Capital έχει στο δυναμικό
της 16 ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη τη χώρα, με τον Π. Παλαιολόγο να προβλέπει
αύξηση του αριθμού τους στις 25 και να στοχεύει έως το τέλος του 2018 η
εταιρεία να έχει μισθώσει 60 μονάδες. Η μίσθωση των μονάδων έχει διάρκεια 3-4
χρόνια, ενώ το μηνιαίο μίσθωμα υπολογίζεται με βάση την απόδοση κάθε
ξενοδοχείου. Πρόκειται επί της ουσίας στη μετεξέλιξη του μοντέλου διαχείρισης
με βάση το οποίο λειτουργούσε όλα αυτά χρόνια. Το management by guarantee, όπως ονομάζεται, αφορά όλους εκείνους τους ιδιοκτήτες
ξενοδοχειακών μονάδων, οι οποίοι προσδοκούν στην βιωσιμότητα και την απόδοση
της επιχείρησής τους χωρίς να εμπλέκονται πλέον οι ίδιοι.


Στόχος της HotelBrain Capital είναι η δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου υφιστάμενων τουριστικών καταλυμάτων,
τα οποία μέσω της επένδυσης κεφαλαίων με τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη, καθώς
και με την αναβάθμιση και την επανατοποθέτησή τους στην αγορά, θα αυξήσουν
τελικά την αναγνωρισιμότητα και την εμπορική αξία τους.



Επέκταση δραστηριοτήτων


Παράλληλα, η HotelBrain επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε Ελλάδα και
εξωτερικό, έχοντας πλέον στο χαρτοφυλάκιό της 155 ξενοδοχεία σε 60 προορισμούς
σε όλο τον κόσμο. Ενδεικτικό της δυναμικής της είναι το γεγονός ότι μόνο στη
Σαντορίνη διαχειρίζεται πλέον 27 μονάδες. «Υπάρχει μεγάλη ζήτηση από τους
υποψήφιους επενδυτές στον τομέα της συμβουλευτικής και ανάπτυξης επιχειρησιακών
σχεδίων. Υπάρχουν επενδύσεις, αλλά είναι στα χαρτιά προς το παρόν, αφού όλοι
περιμένουν τον Αναπτυξιακό», τόνισε ο Π. Παλαιολόγος.


Μάλιστα, ο ίδιος
ανέφερε ότι αρκετές ξενοδοχειακές μονάδες έχουν αναζητήσει λύσεις διαχείρισης
από τη HotelΒrain προκειμένου να επιτευχθεί αναδιάρθρωση του δανεισμού τους.
«Πολλά ξενοδοχεία πέτυχαν στην επαναδιαπραγμάτευση του δανεισμού τους με
business plans που φτιάξαμε εμείς. Δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις. Δεν είναι λύση
να δοθούν χονδρικής τα ξενοδοχεία σε ξένα funds. Λύση είναι η
κερδοφορία που μπορεί να επιτευχθεί μέσω της καλύτερης διαχείρισης», πρόσθεσε.


Αναφερόμενος στις
μισθώσεις τουριστικών κατοικιών μέσω διαδικτύου, ο Π. Παλαιολόγος επεσήμανε:
«Υπάρχουν δύο τρόποι να διαχειριστεί κανείς μία τέτοια κατάσταση. Είτε να
αντιμετωπίσει τις πλατφόρμες αυτές ως «τέρας», είτε να τις αξιοποιήσει ως
κανάλι πώλησης του προϊόντος του, κάτι που κάνουμε εμείς». Ο ίδιος δεν
απέκλεισε μελλοντικά το ενδεχόμενο αγοράς ενός ξενοδοχείου (πειραματικά),
λειτουργίας, διαχείρισής του από την Hotelbrain και πώλησής του τελικά σε κάποιον τρίτο,
«έτσι ώστε να «αποδείξουμε» στους ξενοδόχους ότι δίνουμε υπεραξία σε κάθε
μονάδα που αναλαμβάνουμε να διαχειριστούμε».

Exit mobile version