Την Αθήνα στην κινέζικη αγορά προέβαλλε η σημαντικότερη ψηφιακή πλατφόρμα ταξιδιωτικών κρατήσεων και πληροφοριών της Κίνας, Qunar.com σε συνεργασία με την Ανώνυμη εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, Marketing Greece.
Ο σκοπός της Marketing Greece είναι να αναδείξει την Ελλάδα ως το πιο σημαντικό και ελκυστικό τουριστικό προορισμό σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ειδικότερα, όταν το Qunar.com δημιούργησε το δικό του επίσημο τουριστικό οδηγό το οποίο περιλάμβανε 50 σελίδες για την πόλη Αθήνα, εκείνη την περίοδο η πρωτεύουσα της Ελλάδας είχε ενταχθεί στην λίστα με τους 10 κορυφαίους προορισμούς για τα κινέζικα ζευγάρια 2014, σύμφωνα με τον ετήσιο απολογισμό του China Outbound Tourism Development.
Επιπλέον το βασικό αναγνωστικό κοινό του site είναι κυρίως νέοι ταξιδιώτες ηλικίας 20-35 ετών, που προτιμούν να οργανώνουν μόνοι τους τις διακοπές τους.
Μεταξύ άλλων ο τουριστικός οδηγός προβάλλει το κέντρο της Αθήνας, την πλούσια ιστορία και τον πολιτισμός της πόλης, τις πολλαπλές επιλογές αναψυχής της κοσμοπολίτικης «Αθηναϊκής Ριβιέρας» αλλά και τριήμερες εκδρομές σε πολλά μέρη της Ελλάδας ,όπως τα Μετέωρα.
Ακόμη παρουσιάζεται ένα 24ωρο πρόγραμμα στο οποίο προτείνονται ενδιαφέρουσες ιδέες διαμονής, γαστρονομίας και ψυχαγωγίας , που μπορεί να απολαύσει κανείς όταν επισκεφτεί την Αθήνα.