Greeking.me για τους τουρίστες που θέλουν να εξερευνήσουν τον προορισμό τους

Τις ανάγκες των τουριστών που επιθυμούν να εξερευνήσουν τον προορισμό τους έχει στόχο να καλύπτει με τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρία πολιτιστικού τουρισμού Greeking me.

Είναι μια επιχειρηματική προσπάθεια στον τομέα του τουρισμού, δυο νέων ανθρώπων, του Νίκου Θεοδωρή και της Άννας Μανιά, που αποφάσισαν τον Ιανουάριο του 2016 να δημιουργήσουν τη start-up Greeking.me και μέσα σε ένα χρόνο έχουν διανύσει έναν πολλά υποσχόμενο δρόμο. Τον περασμένο Οκτώβριο, η εταιρία βραβεύθηκε ως «Exclusive Tour Operator of the year 2017» από το Luxury Travel Guide, ένα από τα μεγαλύτερα διεθνή περιοδικά στον χώρο του τουρισμού.

«Χωρίς να έχουμε “παρελθόν” στον κλάδο του τουρισμού, αποφασίσαμε να δραστηριοποιηθούμε σ’ αυτόν, καθώς είναι ένας από τους κλάδους που στηρίζουν σε μεγάλο βαθμό το οικοδόμημα της ελληνικής οικονομίας» αρχίζει τη διήγηση αυτού του ταξιδιού, μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Νίκος Θεοδωρής.

«Η ιδέα για το επιχειρηματικό μας εγχείρημα προέκυψε μέσα από ένα συνδυασμό εμπειριών και διαπιστώσεων. Από τη μια, αντιληφθήκαμε ένα κενό στην τουριστική αγορά, το οποίο θελήσαμε να καλύψουμε μέσα από μια φρέσκια, μοντέρνα προσέγγιση. Από την άλλη, καταλαβαίναμε όλο και περισσότερο την εργασιακή “ζούγκλα” του ιδιωτικού τομέα καθώς και ότι πια, αυτό που σπούδασες καθόλου δεν συνεπάγεται την εργασία που θα ακολουθήσεις», λέει ο κ. Θεοδωρής.

Όταν κάποιος επισκέπτεται το website www.greeking.me καλείται να μην είναι τουρίστας αλλά εξερευνητής: «ο σημερινός ταξιδιώτης έχει αυξημένες απαιτήσεις σε σχέση με το παρελθόν. Εξαιτίας της ανάπτυξης της τεχνολογίας είναι καλά ενημερωμένος και έχει υψηλές προσδοκίες ως προς την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Η πλειοψηφία των πελατών μας επιθυμεί να γνωρίσει την ελληνική γαστρονομία, να ξεναγηθεί σε αρχαιολογικούς χώρους, αλλά και να γνωρίσει την αληθινή ζωή της πόλης. Να χαθεί στα στενά της και να την εξερευνήσει!», επισημαίνει.

Η Greeking.me απευθύνεται κυρίως «σε τουρίστες, διαθέτοντας υπηρεσίες που ικανοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλο το φάσμα των αναγκών του σύγχρονου ταξιδιώτη. Απευθυνόμαστε όμως, και στις ελληνικές οικογένειες που θέλουν να γεμίσουν τα Σαββατοκύριακά τους με όμορφες βόλτες και ξεναγήσεις προσαρμοσμένες σε παιδιά τόσο στην πόλη, όσο και σε αρχαιολογικούς χώρους».

Απευθύνεται επίσης, «στη νέα γενιά επισκεπτών, που δεν αναζητούν τα “προκάτ” πακέτα διακοπών, αλλά επιθυμούν να γνωρίσουν από κοντά την κουλτούρα, την ιστορία και τον τρόπο ζωής του προορισμού τους».

Γαστροτουρισμός και Zorba Inside me

Ανάμεσα στις πολλές υπηρεσίες που προσφέρει η Greeking.me είναι κάποιες που ξεχωρίζουν και αυτές κυρίως, είναι όσες σχετίζονται με το φαγητό: «Η ελληνική γαστρονομία αποτελεί βασικό λόγο επίσκεψης στη χώρα μας. Ο κόσμος στρέφεται πλέον, σε απλό και μαγειρεμένο φαγητό, αποζητά τα αγνά, παραδοσιακά προϊόντα και θέλει να ανακαλύψει μη-τουριστικά σημεία της πόλης που επισκέπτεται. Εξαιρετικά καλά πηγαίνουν επίσης, και τα μαθήματα χορού, αλλά και οι θεματικές ξεναγήσεις (μυθολογικό tour στην Αθήνα, street art tour κ.α.)», τονίζει ο κ. Θεοδωρής.

Για την εξερεύνηση της γαστρονομικής παράδοσης της Ελλάδας υπάρχει ένα σύνολο εμπειριών που προσφέρονται: «Μέσα από ένα γαστρονομικό περίπατο στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, ο ταξιδιώτης θα επισκεφθεί δέκα διαφορετικά σημεία (ταβέρνες, φούρνους, παντοπωλεία κ.α.) που έχουν επιλεχθεί για συγκεκριμένους λόγους και θα δοκιμάσει περισσότερες από δεκαπέντε διαφορετικές γεύσεις του τόπου μας. Θα μάθει για τα έθιμα και τις παραδόσεις μας και θα ανακαλύψει τον πλούτο της ελληνικής κουζίνας εξερευνώντας ταυτόχρονα την πόλη! Παράλληλα, έχουμε δημιουργήσει ένα μάθημα μαγειρικής μέσα από το οποίο θα μάθει να παρασκευάζει παραδοσιακές ελληνικές συνταγές, ενώ διοργανώνουμε γευσιγνωσία ελαιόλαδου, κρασιού».

Άλλος ένα τρόπος που έχει επιλεγεί από τους δύο νέους για να φέρουν κοντά στον ελληνικό πολιτισμό τους τουρίστες είναι το Zorba inside me: «Πρόκειται για μια άκρως διασκεδαστική διαδικασία, όπου για 90 λεπτά μαθαίνουν τα βήματα βασικών ελληνικών παραδοσιακών χορών καθώς και την ιστορία του κάθε χορού. Στη συνέχεια, ακολουθεί δείπνο με ζωντανή μουσική, όπου έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν στην πράξη όλα όσα έμαθαν νωρίτερα»!

Η διαδικασία της εξερεύνησης της Ελλάδας δεν χαρίζει ξεχωριστές στιγμές μόνο στους τουρίστες, αλλά και στους διοργανωτές: «Η στιγμή που αντιλαμβάνεσαι πως ο άνθρωπος που έχεις απέναντί σου είναι ενθουσιασμένος με το επίπεδο της υπηρεσίας που του προσφέρεις είναι μοναδική! Και είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε ζήσει πολλές τέτοιες στιγμές μέχρι τώρα», λέει ο κ Θεοδωρής.

Και προσθέτει: «Ακόμα θυμόμαστε τις φορές που ξενυχτήσαμε παρέα με πελάτες, επειδή δεν ήθελαν να φύγουν μετά το τέλος της υπηρεσίας! Ή τις πολιτικές συζητήσεις που έγιναν με επισκέπτες από την Αμερική, το προηγούμενο καλοκαίρι. Έχουμε πελάτες που μας κάνουν φίλους στο facebook και μας καλούν στη χώρα τους για να μας φιλοξενήσουν! Θεωρούμε πως αυτή είναι και η προστιθέμενη αξία που προσφέρουμε ως εταιρία: ένα απόλυτα προσωποποιημένο, πελατοκεντρικό επίπεδο εξυπηρέτησης που θα ξεπεράσει κάθε προσδοκία του επισκέπτη».

Μετά την Αττική και στην Πελοπόννησο

Η Ελλάδα αναμένει αύξηση των τουριστικών αφίξεων φέτος και ελπίζει, αυτό να μεταφραστεί σε αύξηση εσόδων. Ο Νίκος Θεοδωρής εκφράζει την άποψη ότι για να συνδυαστεί η αύξηση του αριθμού των επισκεπτών στην Ελλάδα με αύξηση της δαπάνης τους, πρέπει το τουριστικό προϊόν να ανανεώνεται διαρκώς, να είναι μοντέρνο και προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες του ταξιδιώτη.

«Δικός μας στόχος είναι να αυξήσουμε τον αριθμό των προσφερόμενων υπηρεσιών μας μέσα στο 2017. Η Greeking.me δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε Αττική, επεκτείνει τη δράση της στην Πελοπόννησο και αναζητάει συνεχώς συνεργάτες που θα στελεχώσουν την ομάδα», λέει στο Πρακτορείο ο κ. Θεοδωρής.

Συγκεκριμένα, στην Πελοπόννησο, έχοντας ως βάση το Ναύπλιο, διοργανώνουν γαστρονομικές διαδρομές (food tours), μαθήματα μαγειρικής, θεματικούς περιπάτους και ξεναγήσεις καθώς και μονοήμερες αποδράσεις σε άλλες περιοχές, όπως οι Δελφοί. Στόχος είναι να προστεθούν περισσότερες δράσεις στην Πελοπόννησο όπως ιππασία, μαθήματα ψαρέματος, πικ-νικ κ.α.

Η βράβευση τον περασμένο Οκτώβριο γέμισε με θάρρος και δύναμη τους δύο νέους, για τη συνέχεια :«Είναι “όπλα” απαραίτητα για να κερδίσεις τη μάχη με το εχθρικό οικονομικό περιβάλλον, τη φορολογία, τα αντικίνητρα που αντιμετωπίζουν οι νέοι άνθρωποι που τολμούν να επιχειρήσουν και το γενικότερο κλίμα απαισιοδοξίας στο οποίο ζούμε», υποστηρίζει ο κ. Θεοδωρής. Η μεγαλύτερη πρόκληση τώρα, όπως για κάθε start-up, και «το μεγάλο στοίχημα είναι να μπορέσει η Greeking.me να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες που δημιουργεί και να πείσει τον πελάτη ώστε να την εμπιστευτεί».


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Exit mobile version