Greek Travel Show: Η νέα τουριστική έκθεση της ΔΕΘ-Helexpo στην Αθήνα

Μια νέα έκθεση, την Greek Travel Show (Ελληνικές Διακοπές), δημιουργεί
στην Αθήνα η ΔΕΘ-Helexpo, διευρύνοντας το τουριστικό, εκθεσιακό της
χαρτοφυλάκιο. Η Greek Travel Show θα διοργανωθεί για πρώτη φορά από τις 19 έως
τις 21 Μαΐου του 2017, στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών «Helexpo
Maroussi». Η νέα διοργάνωση θα αποτελέσει την B2C (Business to Consumer) εκδοχή
της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Philoxenia», η οποία πραγματοποιείται εδώ και
32 χρόνια στη Θεσσαλονίκη. Εντάσσεται δε στον στρατηγικό σχεδιασμό της
εταιρείας για περαιτέρω ανάπτυξη των δράσεών της στην εκθεσιακή αγορά της
Αθήνας και εν προκειμένω στο τουριστικό πεδίο.


Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, οι στόχοι της Greek Travel Show είναι
να δώσει τη δυνατότητα σε τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς να προβάλλουν τα
προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, πετυχαίνοντας άμεσες πωλήσεις στο ευρύ κοινό,
αλλά και να ενημερώσει, λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν, τους
δυνητικούς ταξιδιώτες για τα τουριστικά πακέτα και τις προσφορές ελκυστικών τιμών
από τους εκθέτες. Στόχος της ΔΕΘ-Helexpo είναι επίσης να πετύχει τη συμμετοχή
και των 13 Περιφερειών της ελληνικής επικράτειας, ώστε όλη η τουριστική Ελλάδα
να δώσει το «παρών» στη νέα της διοργάνωση. Η Greek Travel Show θα πλαισιώνεται
και από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων, ψυχαγωγικών εκδηλώσεων. Μάλιστα, οι
επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια, ταξίδια,
διαμονές σε ξενοδοχεία και πολλά άλλα δώρα.


Μεταξύ των εκθετών θα βρίσκονται τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ξενώνες,
δήμοι, Περιφέρειες, κρατικοί Οργανισμοί Τουρισμού, αεροπορικές εταιρείες,
ναυτιλιακές εταιρείες, φορείς του κλάδου, εκδοτικοί οίκοι ειδικού και
οικονομικού Τύπου, τουριστικές σχολές, camping, κατασκηνώσεις, επιχειρήσεις
τουρισμού, επιχειρήσεις ενοικίασης διαμερισμάτων, γραφεία ενοικίασης
αυτοκινήτων, εκδρομικά σωματεία, περιηγητικές λέσχες, εταιρείες και ενώσεις
επιβατηγών πλοίων, υπουργεία και οργανισμοί, τράπεζες, μουσεία, σπήλαια,
καζίνο, ιαματικές πηγές, χιονοδρομικά κέντρα, ενώσεις ξεναγών, εταιρείες online
κρατήσεων κ.α.


Εν τω μεταξύ λίγες ημέρες απομένουν για την 32η Philoxenia, που όπως
λένε οι διοργανωτές, αναμένεται ιδιαίτερα δυναμική. Η «καρδιά» της τουριστικής
Ελλάδας θα χτυπά στη φετινή διοργάνωση, από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου, στο
Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Καταξιωμένες εταιρείες του κλάδου,
ξενοδοχεία και πρακτορεία, καθώς και οι 13 περιφέρειες της χώρας θα βρεθούν
στην 32η Philoxenia, η οποία πραγματοποιείται παράλληλα με τη σημαντική έκθεση
ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia.


Στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης θα πραγματοποιηθεί και το πρόγραμμα
«Philoxenia hosted buyers», μέσω του οποίου θα φιλοξενηθούν πάνω από 120
καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό. Από τις παράλληλες
εκδηλώσεις της Philoxenia ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού «[Re]Branding
Destinations: Image making», όπου θα αναπτυχθούν τεχνικές στρατηγικής branding,
ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και να αποκτά την τουριστική
αξία που του αναλογεί.


Exit mobile version