Η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη
είναι οι σημαντικοί παράγοντες για την
πώληση τουριστικών πακέτων
διαφόρων προορισμών, αναφέρουν εκπρόσωποι ταξιδιωτικών πρακτορείων, σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού τουριστικού site, fvw βασιζόμενο σε σχετική μελέτη «Destination Study 2016».
Παράλληλα, δύο ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Γερμανία
επισημαίνουν ότι και
το χρηματικό ποσό είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας για την πώληση τουριστικών πακέτων διαφόρων προορισμών .
Μάλιστα το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει ότι τα στοιχεία της
έρευνας βασιζόμενα σε 262
ταξιδιωτικά γραφεία έδειξαν ότι το 49%
των ταξιδιωτικών πρακτόρων και το 57% των πελατών αναφέρουν ότι η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη
είναι οι κορυφαίοι παράγοντες για τη λήψη αποφάσεων ενός προορισμού.