Φραγκάκης στο συνέδριο “Next is Now 2019”: Αλλάζει ο τρόπος αναζήτησης και επιλογής των ταξιδιωτικών εμπειριών

Της Εύας Οικονομάκη

“Αλλάζει ο τρόπος αναζήτησης και επιλογής των ταξιδιωτικών εμπειριών και όχι μόνο των ταξιδιών”, είπε κατά την εισήγησή του στο συνέδριο “Next is Now 2019”, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.

Ο ίδιος είπε ότι πλέον το 75% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και το 45% του παγκόσμιου τουρισμού χρησιμοποιεί το κινητό για να κάνει ο,τιδήποτε για το ταξίδι του. Μάλιστα, με δεδομένο ότι η Ελλάδα έχει καθιερωθεί ως ένα ισχυρός προορισμός, ο Δ. Φραγκάκης τόνισε πως πρέπει να προχωρήσει η ψηφιοποίηση του τουριστικού αποθέματος, καθώς τα επόμενα χρόνια ό,τι δεν είναι σε ψηφιακή μορφή δεν θα υφίσταται.

Όπως επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ το 75% της καμπάνιας της προβολής της Ελλάδας σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά για το πρώτο τρίμηνο του 2020, θα απευθύνεται στα ψηφιακά μέσα, με τα παραδοσιακά να αποσπούν συνειδητά μικρότερο κομμάτι της πίτας. Η δεύτερη καινοτομία του ΕΟΤ, σύμφωνα με τον Δ. Φραγκάκη, έγκειται στην ολιστική αναμόρφωση των περιπτέρων που συμμετέχει ο ΕΟΤ στις εκθέσεις.

“Το ελληνικό περίπτερο θα έχει μια άλλη αισθητική με ψηφιακά μέσα και όχι φωτογραφίες και το τρίτο βήμα είναι η ολική αναμόρφωση της ναυαρχίδας του ΕΟΤ στο διαδίκτυο, του visitgreece και θα είναι διαθέσιμο και σε φορητές συσκευές”, τόνισε.

“Η προβολή του ελληνικού τουρισμού δεν περιορίζεται μόνο σε εικόνες και τοπία, αλλά θα προβάλλονται και προσπάθειες στον τομέα της καινοτομίας, των start ups. Στην έκθεση του Βερολίνου, στις 4 Μαρτίου, θα εκτεθούν σε έναν χώρο ελληνικές start ups και θα προβάλλουν έμμεσα την Ελλάδα, συμπλήρωσε ενώ προανήγγειλε σε ορίζοντα ενός μήνα έναν ανοιχτό διαγωνισμό για τεχνολογίες με στόχο την εύρεση της καλύτερης ιδέας προβολής του ελληνικού τουρισμού.


Exit mobile version