ΕΞΘ: Αύξηση 4,5% σημειώνει ο μέσος όρος διανυκτερεύσεων

Αύξηση 4,5% σημειώνει ο μέσος όρος διανυκτερεύσεων στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης μέχρι στιγμής
το 2016 σε σχέση με το 2015, ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων της πόλης,
Αριστοτέλης Θωμόπουλος, με αφορμή την 37η επέτειο του εορτασμού της Παγκόσμιας
Ημέρας Τουρισμού.


Ο κ. Θωμόπουλος δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο: «Με καλούς
ρυθμούς για τα δεδομένα της εποχής της οικονομικής κρίσης προχωρά ο τουρισμός
στη Θεσσαλονίκη, η οποία ωστόσο θέλει ένα γενικότερο “συμμάζεμα” ως πόλη, σε
ό,τι αφορά ζητήματα όπως η καθαριότητα, το κυκλοφοριακό και τα τραπεζοκαθίσματα.


Η αύξηση αυτή αποδίδεται σε διάφορες προωθητικές ενέργειες
που γίνονται όλα τα προηγούμενα χρόνια από την ΕΞΘ και όλους τους φορείς.
Σταθερά “καλοί πελάτες” παραμένουν οι Βαλκάνιοι , αλλά εκείνο που εξακολουθεί
να υφίσταται ως πρόβλημα, είναι το γεγονός ότι οι τιμές των ξενοδοχείων
παραμένουν χαμηλές, σε επίπεδα που θυμίζουν τις αντίστοιχες της προηγούμενης
δεκαετίας», συμπλήρωσε.


Όσον αφορά στον
τουρισμό, ο κ. Θωμόπουλος επισήμανε ότι: «η Πολιτεία πρέπει να προστατεύσει το
υγιές επιχειρείν και να ασκεί ελέγχους για φαινόμενα μαύρης εργασίας, διότι δεν μπορεί να υπάρχουν επιχειρηματίες δύο ταχυτήτων. Η Θεσσαλονίκη έχει καλές
προοπτικές στον τομέα του τουρισμού αλλά πρέπει να λύσει σημαντικά προβλήματα,
όπως τα ζητήματα της καθαριότητας, της άναρχης ανάπτυξης των τραπεζοκαθισμάτων
και του κυκλοφοριακού αλλά και τις επιπτώσεις από τις εργασίες του μετρό. Η
πόλη παρουσιάζει συχνά εικόνα χάους», συμπλήρωσε.


«Ειδικά τα καλοκαίρια οι ξενοδόχοι που βρίσκονται γύρω από
τις περιοχές της Εγνατίας και της Βαλαωρίτου δέχονται απειλές, επειδή
διαμαρτύρονται για το θόρυβο, ενώ την ίδια ώρα οι πελάτες τους καταγγέλλουν το
γεγονός ότι δεν μπορούν να κοιμηθούν. Ορισμένα σημαντικά βήματα που μπορούν να
γίνουν, για τη βελτίωση της εικόνας της πόλης και κατά συνέπεια την αναβάθμιση
του τουριστικού προϊόντος, είναι η συνεχής παρουσία της δημοτικής αστυνομίας,
που λειτουργεί καταλυτικά για να υπάρχει τάξη σε βασικά από τα παραπάνω
ζητήματα, παράλληλα με προωθητικές ενέργειες, καθώς επίσης και η τεχνοκρατική
στελέχωση του Οργανισμού Τουριστικής προβολής», σύμφωνα με τον κ.Θωμόπουλο.







Exit mobile version