της Εύας Οικονομάκη
Έχοντας πλέον στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερα από 125 ξενοδοχεία σε 7 χώρες σε όλο τον κόσμο, η Hotel Brain επεκτείνεται σε νέες ευρωπαϊκές αγορές, με την Αυστρία και την Ισπανία να αποτελούν τα δύο καινούργια στοιχήματα του ιδρυτή και προέδρου της εταιρείας, Πάνου Παλαιολόγου (φωτό). Η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων ανέλαβε τη διαχείριση της πολυτελούς μονάδας Kristiania Lech, στο Λεχ της Αυστρίας, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της και στον χειμερινό τουρισμό, αυτή τη φορά εκτός συνόρων. «Μας ενδιαφέρει η ανάληψη διαχείρισης μονάδων που βρίσκονται σε δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Είναι, ωστόσο, μια εποχιακή απασχόληση, κατά κύριο λόγο», επισημαίνει στο Enikonomia, ο ιδρυτής της εταιρείας.
Στα προσεχή σχέδια του Π. Παλαιολόγου βρίσκεται η διεύρυνση των δραστηριοτήτων της εταιρείας -μέσα στο 2016- στην Ισπανία, μία από τις ισχυρότερες τουριστικά ευρωπαϊκές δυνάμεις, ενώ στους μακροπρόθεσμους στόχους του εντάσσεται η ανάπτυξη στην γειτονική Ιταλία.
Διαχείριση μονάδων σε Σερβία και Μαυροβούνιο
Λίγους μήνες νωρίτερα, η Hotel Brain προχώρησε στη σύναψη συμφωνίας για το management δύο ακόμη ξενοδοχείων, αυτή τη φορά στη Σερβία και το Μαυροβούνιο, και συγκεκριμένα στην περιοχή Νόβι Σαντ. Ετσι, πλέον, η εταιρεία εδώ και τρεις μήνες διαχειρίζεται το ιστορικό ξενοδοχείο Leopold και το Ηοtel Park, τη μεγαλύτερη μονάδα στη Βοϊβοντίνα, αριθμώντας συνολικά 3 συνεργασίες στα Βαλκάνια. «Επιδίωξή μας είναι να συνεργαστούμε με κάθε ξενοδόχο ξεχωριστά έτσι ώστε να βελτιώσει τις υπηρεσίες της μονάδας του και επιτύχει τους στόχους του. Πάνω απ’ όλα είναι το brand κάθε ξενοδοχείου. Δεν θέλουμε να υπερκαλύψουμε το ξενοδοχείο για το οποίο εργαζόμαστε, δεν θέλουμε να του βάλουμε μία «ταμπέλα» έτσι ώστε να φαινόμαστε εμείς», τονίζει.
Ξενοδοχεία σε 38 προορισμούς ανά την Ελλάδα
Εντός συνόρων, η εταιρεία, παρά τη βαθιά οικονομική ύφεση που βιώνει η χώρα τα τελευταία χρόνια, έχει αναπτυχθεί σε 38 δημοφιλείς προορισμούς, από την Ιο, τη Σαντορίνη και τη Ζάκυνθο, μέχρι την Κρήτη, την Αθήνα και το Μέτσοβο. Οσο για το πώς επηρέασε η οικονομική κρίση τον ξενοδοχειακό κλάδο; «Η διαχείριση ενός ξενοδοχείου αντιμετωπίστηκε με μεγαλύτερη σοβαρότητα και ωριμότητα μέσα στην κρίση. Δεν είναι πλέον χόμπι η ανάπτυξη μιας μονάδας. Εχουμε να κάνουμε με προσφορά υπηρεσιών από άνθρωπο σε άνθρωπο, και πλέον ο επισκέπτης δεν ζητάει να διαμείνει απλώς σε ένα δωμάτιο, ζητάει να βιώσει νέες εμπειρίες», καταλήγει.