ΕΟΤ: Πολύ καλή έως άριστη αξιολογούν την εμπειρία τους από την Ελλάδα 9 στους 10 τουρίστες

“Πολύ καλή έως ‘άριστη” αξιολογούν την εμπειρία τους από την Ελλάδα 9
στους 10 τουρίστες, σύμφωνα με την εταιρεία, QED Market Research.


Η έρευνα αυτή
διεξήχθη για λογαριασμό του ΕΟΤ (σχετικά με
το φθινοπωρινό τουρισμό, σε 13 Πύλες Εισόδου) για την περίοδο από 12 έως 24
Οκτωβρίου 2016.


Τα αποτελέσματα της εν
λόγω έρευνας βασίστηκαν σε δείγμα 2.179 απερχόμενων τουριστών, (με
προσωπικές συνεντεύξεις, σε 10 αεροδρόμια: Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Κω,
Καλαμάτας, Μυτιλήνης, Κέρκυρας, Ηρακλείου, Χανίων, Σαντορίνης και τρεις συνοριακούς
σταθμούς: Ευζώνων, Κήπων και Προμαχώνα).


Οι συμμετέχοντες ήταν άντρες και γυναίκες, σε αναλογία
52/48, ηλικίας 20-60 ετών. Το ερωτηματολόγιο ήταν διαθέσιμο σε πέντε γλώσσες:
αγγλικά, γερμανικά, ιταλικά, γαλλικά και ρωσικά.


Ειδικότερα, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν:


Ικανοποίηση


1) 9 στους 10 τουρίστες αξιολογούν την εμπειρία τους από τη
χώρα πολύ καλή έως άριστη. Αποκλειστικά με άριστα τη βαθμολογούν οι 4 στους
10, είτε αεροπορικών πτήσεων (36%) είτε οδικής μετακίνησης (35%).


2) 36% των αεροπορικών και το 31% των οδικών τουριστών,
δηλώνει ότι η χώρα ξεπέρασε τις προσδοκίες που είχαν.


3) 6 στους 10 συνολικά δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να
συστήσουν τη χώρα ως προορισμό.


4) Πάνω από τους μισούς (54% των αεροπορικών και 56% των
οδικών τουριστών) δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να ξαναέρθουν στη χώρα.


5) 7 στους 10 αεροπορικούς τουρίστες και 5 στους 10 οδικούς
δηλώνουν ότι θα μοιραστούν τις εμπειρίες τους από τη χώρα.


Διαμονή


1) Ο μέσος όρος διαμονής για τους αεροπορικούς τουρίστες
ήταν 8.2 ημέρες, ενώ των οδικών τουριστών λιγότερο από 3 ημέρες (με ένα σημαντικό
ποσοστό 47% να δηλώνει ότι έρχεται αυθημερόν πχ. για φαγητό/ ψώνια κλπ.).


2) 5 στους 10 αεροπορικούς τουρίστες δήλωσαν ότι προτίμησαν
καταλύματα 4 αστέρων και άνω, ενώ το οδικό κοινό προτιμά οικονομικότερα
καταλύματα.






Λόγοι επιλογής της
Ελλάδας
:


Ο ήπιος καιρός, οι καλύτερες τιμές και ο λιγότερος κόσμος
αποτελούν τους βασικούς λόγους επιλογής της Ελλάδας για φθινοπωρινό προορισμό,
έναντι άλλων προορισμών που θεωρούνται ανταγωνιστικοί.


1) 6 στους 10 αεροπορικούς τουρίστες, αναφέρουν το δίπτυχο
ήλιος/ θάλασσα και η ελληνική γαστρονομία ως βασικό πόλο έλξης στη χώρα.


2) 5 στους 10 τουρίστες αναφέρουν τη φιλοξενία, τη φυσική
ομορφιά της χώρας και την αίσθηση χαλάρωσης που αποπνέει.


3) 5 στους 10 οδικούς τουρίστες αναφέρουν τις αγορές και το
φαγητό.


4) 9 στους 10 αεροπορικούς τουρίστες και 6 στους 10 οδικούς, επισκέφτηκαν την Ελλάδα τον Οκτώβριο καθαρά για λόγους αναψυχής.


5) 1 στους 4 οδικούς τουρίστες δήλωσε ότι επισκέφθηκε τη χώρα
για επαγγελματικούς λόγους.

Exit mobile version