Έρευνα για το τελικό κόστος της ηλεκτρονικής κράτησης διακοπών διενεργεί το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή ( ECC-Net), μέλος του οποίου είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ηλεκτρονικής σελίδας του Κέντρου.
Παράλληλα, το θέμα της έρευνας είναι «Ηλεκτρονική κράτηση διακοπών: Είναι η αναγραφόμενη τιμή, η τελική τιμή;».
Μάλιστα η σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι: «Πολλοί καταναλωτές υπέβαλαν καταγγελίες στο εν λόγω Δίκτυο (ECC-Net) το 2015, διότι το τίμημα που κατέβαλαν ή θα έπρεπε να καταβάλουν για την ηλεκτρονική κράτηση πτήσης, ξενοδοχείου ή αυτοκινήτου ήταν υψηλότερο από την αρχικά αναγραφόμενη τιμή».
«Τα αποτελέσματα της έρευνας θα αξιοποιηθούν για την αύξηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών όσον αφορά στα δικαιώματά τους όταν πραγματοποιούν κρατήσεις διακοπών μέσω της ευρωπαϊκής ψηφιακής ενιαίας αγοράς», προστίθεται στη σχετική ανακοίνωση.
Πάντως οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν το ερωτηματολόγιο στην ηλεκτρονική σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας.