Quantcast
Δυναμική προβολή της Ελλάδας στην Πολωνική αγορά - enikonomia.gr
share

Δυναμική προβολή της Ελλάδας στην Πολωνική αγορά

δημοσιεύτηκε:

Με μια σειρά στοχευμένων ενεργειών προβολής ελληνικών προορισμών, η
Marketing Greece υποστηρίζει ενεργά τη συνεχώς αναπτυσσόμενη τουριστική αγορά
της Πολωνίας, η οποία βρέθηκε στην 5η θέση των αγορών με τα μεγαλύτερα ποσοστά
διεθνών αεροπορικών αφίξεων στην Ελλάδα το 2016*.


Με στόχο την προώθηση των ιδιαίτερων πολιτιστικών και φυσικών
χαρακτηριστικών ελληνικών προορισμών, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε
δημοσιογραφική αποστολή στη Ρόδο και τη Σύμη τον Οκτώβριο του 2016. Ως
αποτέλεσμα, τα δύο νησιά προβλήθηκαν σε ένα εκτενές ηλεκτρονικό αφιέρωμα που
δημοσιεύθηκε στην κορυφαία ιστοσελίδα ταξιδιωτικών κρατήσεων της Πολωνίας
fly4free.pl, με 6 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα, καθώς και σε ένα
εξασέλιδο αφιέρωμα στο ταξιδιωτικό περιοδικό Świat Podróże Kultura. Επίσης,
φωτογραφίες της Σύμης τοποθετήθηκαν για μια εβδομάδα στο μετρό της Βαρσοβίας,
συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον 670.000 επιβατών καθημερινά.


Επιπλέον, η Marketing Greece συμμετείχε στο 1ο Ελληνο – Πολωνικό Φόρουμ
Τουρισμού και στη 2η Έκθεση Grecka Panorama που πραγματοποιήθηκε στις αρχές
Δεκεμβρίου 2016 στη Βαρσοβία. Στο πλαίσιο συμμετοχής στο Φόρουμ για την
προώθηση και προβολή της Ελλάδας στην Πολωνία, το κλαδικό περιοδικό Wiadomości
Turystyczne δημοσίευσε συνέντευξη εκπροσώπου της Marketing Greece αναφορικά με
τη στρατηγική της εταιρείας και τις προοπτικές της πολωνικής αγοράς.


Για το 2017 έχει ήδη προγραμματιστεί ένα δημοσιογραφικό ταξίδι στο
τέλος Φεβρουαρίου, ενώ τους επόμενους μήνες σχεδιάζεται μια σειρά
δημοσιογραφικών επισκέψεων στην Αθήνα και σε νησιά.






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.