Quantcast
Δυναμική παρουσία της Χαλκιδικής στις ευρωπαϊκές αγορές - enikonomia.gr
share

Δυναμική παρουσία της Χαλκιδικής στις ευρωπαϊκές αγορές

δημοσιεύτηκε:

Της Εύας Οικονομάκη

 

Με στόχο την αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος επισκεπτών που παλαιότερα επέλεγαν τη Χαλκιδική για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, αλλά και τη διείσδυση σε νέες ευρωπαϊκές αγορές, η περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έδωσαν το «παρών» στις τουριστικές εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν στη Στοκχόλμη, στην Ιταλία και στη Βουλγαρία.

 

Επαναφορά των Σκανδιναβών

 

Επιδιώκοντας την επαναφορά των Σκανδιναβών τουριστών στην Χαλκιδική, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στο Grekland Panorama που πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη, με θέμα την παρουσίαση του προορισμού Ελλάδα.

Για το 2015, δύο μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί, η Air Tours και ο Apollo, έχουν εντάξει στο πρόγραμμά τους την Χαλκιδική με πτήσεις των Σκανδιναβικών Αερογραμμών. Σε συνάντηση που έγινε με τους Product Manager των δύο παραπάνω τουριστικών πρακτόρων καθώς και με τους εκπροσώπους της TUI Nordic και της Ving (Thomas Cook) εκδηλώθηκε το ενδιαφέρον τους για νέα συμβόλαια, με στόχο την πλήρη επαναφορά της Σκανδιναβικής αγοράς για το 2016.

Οι Σουηδοί έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την γαστρονομία, την ιστορία (Αριστοτέλης) και τη μοναδικότητα του Αγίου Όρους. Η αγορά της Σκανδιναβίας και το υψηλό βιοτικό επίπεδο αυτής, παραμένει βασικός στόχος της Χαλκιδικής για τα επόμενα χρόνια που σε συνδυασμό με τις νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία και υποδομές θα αυξήσουν την οικονομική ανταποδοτικότητα του προορισμού.

 

Αύξηση των Ιταλών για τη Χαλκιδική

 

Με αυτόνομο περίπτερο, δίπλα στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, όπου πραγματοποιήθηκαν προκαθορισμένες συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους και εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών (low cost), οι οποίοι επιβεβαίωσαν το ενδιαφέρον τους για τον Βόρεια Ελλάδα, συμμετείχε στην ΒΙΤ 2015 η Χαλκιδική, η οποία καθιερώνεται ως ανερχόμενος προορισμός για την ιταλική αγορά.

Οι Ιταλοί δηλώνουν λάτρεις του ελληνικού πολιτισμού και δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αρχαία Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό και με αφορμή την υποψηφιότητα για την ανακήρυξη του 2016 σε «Επετειακό Ετος Αριστοτέλη» από την UNESCO, προγραμματίστηκε επίσκεψη του αρχαιολόγου Carlo Casi και δημοσιογράφων στην Χαλκιδική τον ερχόμενο Μάρτιο, προκειμένου να δημοσιευτεί ειδικό αφιέρωμα για τον Αριστοτέλη στο περιοδικό ARCHEO στο τεύχος του Ιουνίου.

Σημαντική ήταν η προβολή της Χαλκιδικής μέσω διαφημιστικής καταχώρησης στην επίσημη εφημερίδα των Γραφείων Ταξιδιών στην Ιταλία AGENZIA DI VIAGGI (1965) σε συνεργασία με το tour operator Doc Operator, ο οποίος προωθεί την Χαλκιδικής ως Νο1 τουριστικό προορισμό προσφέροντας απευθείας πτήσεις με charter από Μιλάνο και Βερόνα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και για τον εναλλακτικό τουρισμό, κυρίως για τον ποδηλατικό, για τον οποίο πραγματοποιήθηκαν συνομιλίες με δημοσιογράφους και tour operators που εξειδικεύονται σε αυτόν και δρομολογήθηκε η επίσκεψη δημοσιογράφου που εκδίδει περιοδικό ποδηλατικού τουρισμού στην Χαλκιδική τον ερχόμενο Απρίλιο. Τέλος, μέσα από συνομιλίες με σχολεία της Ιταλίας εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον για τον ιστιοπλοϊκό τουρισμό στη Χαλκιδική.

 

Σταθερή αξία η Βουλγαρία

 

Με αυξητικές τάσεις συνεχίζεται η τουριστική κίνηση από την Βουλγαρία όπως προκύπτει από την συμμετοχή των επιχειρηματιών της Χαλκιδικής στην τουριστική έκθεση HOLIDAYS & SPA, που πραγματοποιήθηκε στη Σόφια.

Η Χαλκιδική εξακολουθεί να αποτελεί τον πρώτο προορισμό για τους Βούλγαρους τουρίστες και έπονται η Θάσος, η Πιερία και τα Ιόνια νησιά.

Μάλιστα, το ανεξάρτητο περίπτερο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, το οποίο έδινε την αίσθηση ότι βρίσκετε κανείς σε παραλία της περιοχής, βραβεύτηκε ως ιδιαίτερα ελκυστική και επαγγελματική συμμετοχή στην έκθεση.

 

 

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.