Quantcast
Δρομολόγια πλοίων Πέραμα – Σαλαμίνα: Δείτε πόσο έχει αυξηθεί η τιμή στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το 2020 μέχρι σήμερα - enikonomia.gr
share

Δρομολόγια πλοίων Πέραμα – Σαλαμίνα: Δείτε πόσο έχει αυξηθεί η τιμή στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το 2020 μέχρι σήμερα

δημοσιεύτηκε:

Για το θέμα της αύξησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και συγκεκριμένα στα δρομολόγια των πλοίων Πέραμα – Σαλαμίνα μίλησε ο λογιστής, Ευάγγελος Φαρμακόρης στο MEGA.

«Το 2020 το κόμιστρο σε ένα μικρό ΙΧ κάτω από τα 4,25μ. ήταν στα 4,75 ευρώ. Σήμερα είναι στα 6,50 ευρώ. Υπάρχουν μεγαλύτερα οχήματα που είναι μεγαλύτερη αύξηση. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα για όσους μετακινούνται καθημερινά. Το κόστος για κάποιον που είναι τουρίστας, είναι βατό σε σχέση με τα άλλα νησιά», είπε ο κ. Φαρμακόρης.

«Δεν είναι μόνο η Σαλαμίνιοι που εργάζονται εδώ, είναι και πολλοί που εργάζονται και δεν μένουν στην Σαλαμίνα. Έχουμε τον Ναύσταθμο, χιλιάδες επιβάτες μετακινούνται καθημερινά. Όταν μιλάμε για ένα κόστος 15 ευρώ μόνο το όχημα, γιατί ο επιβάτης έχει άλλη χρέωση αυτό ξεφεύγει. Είναι 15 λεπτά περίπου. Είναι γεμάτα τα  ferry boat όλη την διάρκεια της μέρας» συμπλήρωσε.

Πάντως σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA, πολλοί πολίτες διαμαρτύρονται τον τελευταίο καιρό για το κόμιστρο του δρομολογίου Πέραμα – Σαλαμίνα, το οποίο παρουσιάζει αυξήσεις

«Είναι κοινωνικό αγαθό για εμάς αυτή η πρόσβαση, δεν είναι μία ακτοπλοϊκή συγκοινωνία»

Ενώ όσον αφορά στο εάν  υπήρχε κάποια εξήγηση από τους υπεύθυνους, ο κ. Φαρμακόρης υπογράμμισε: «Δεν έχουμε λάβει κάποια δικαιολογία, απλά έκαναν αυξήσεις. Κατά την διάρκεια της ενεργειακής κρίσης υπήρχε μία ανακοίνωση «δακρύβρεχτη» που ανέφερε ότι «αναγκάζονται» να κάνουν αυξήσεις λόγω της αύξησης της τιμής των καυσίμων. Όταν όμως επανήλθαν οι τιμές, δεν είδαμε να μειώνονται οι τιμές. Δεν δικαιούμαστε το μεταφορικό ισοδύναμο καθώς τα εισιτήρια που εκδίδονται δεν είναι ονομαστικά. Ζητάμε μία κάρτα, ή μία μηνιαία έκπτωση. Υπάρχουν προβλήματα και απάντηση δεν υπάρχει. Είναι δύο ιδιωτικές επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται την ανάγκη των κατοίκων να πάνε και να έρθουν και να μην έχουν εναλλακτικό τρόπο. Είναι κοινωνικό αγαθό για εμάς αυτή η πρόσβαση, δεν είναι μία ακτοπλοϊκή συγκοινωνία».

«Την ίδια στιγμή, η ίδια κοινοπραξία που εκμεταλλεύεται την γραμμή Ρίο – Αντίρριο, δεν πληρώνει ο οδηγός αλλά πληρώνει μόνο για το όχημα. Έχουμε παρέμβει στο υπουργείο  Ναυτιλίας και το κοιτάμε το θέμα. Υπάρχει υποστελέχωση στο νησί, δεν έρχονται πυροσβέστες, γιατροί κτλ», τόνισε.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.